Gratis ophalen: Philips 100 hertz tv. Werkt nog prima! (Toestel of techniek)

door Samro @, Sondel (Friesland), 04-01-2016, 13:38 (3486 dagen geleden)
Gewijzigd door Samro, 04-01-2016, 13:51

Philps TV type:25PT7302/12. Het is een 100 hertz tv met prachtig mooi beeld. Beeldmaat is 59 cm. De tv is nog in zeer goede staat. Compleet met gebruiksaanwijzing en ab.
De tv staat in de weg, en kan gratis opgehaald worden.
[image]

Wat voor eentje en waar op te halen?

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 04-01-2016, 13:51 (3486 dagen geleden) @ Samro

[ Geen tekst ]

door Samro @, Sondel (Friesland), 04-01-2016, 14:17 (3486 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Foto en type nr inmiddels geplaatst (was eerst mislukt)

door Jeroen Visser @, Eindhoven, 04-01-2016, 14:32 (3486 dagen geleden) @ Samro

WAAR??? jouw woonplaats ontbreekt bij je gegevens

door Samro @, Sondel (Friesland), 04-01-2016, 15:26 (3486 dagen geleden) @ Jeroen Visser

De TV is op te halen in Sondel (Friesland)

Gratis ophalen: Philips 100 hertz tv. Werkt nog prima!

door Samro @, Sondel (Friesland), 05-01-2016, 11:39 (3485 dagen geleden) @ Samro

Niemand belangstelling voor deze nog perfect werkende tv?
Gratis op te halen uit Sondel (Friesland)

door ruudtx @, Utrecht, 05-01-2016, 17:09 (3485 dagen geleden) @ Samro

Je kan beter MP proberen.
Niemand gaat een eind rijden, zelfs niet voor een gratis TV omdat die overal in de buurt te krijgen zijn.

door Samro @, Sondel (Friesland), 05-01-2016, 17:37 (3485 dagen geleden) @ ruudtx

ja klopt. Ik had al begrepen dat het voor enkelen die hebben gereageerd te ver weg is. De tv had ik al op MP geplaatst. Er zijn inderdaad genoeg oude tv's gratis te krijgen. Het voordeel van deze tv is wel dat het een 100 hertz is met een mooi rustig beeld.;-)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 05-01-2016, 21:45 (3484 dagen geleden) @ Samro

En met een beetje geluk zelfs met een EAK-buis inplaats van de storingsgevoelige ESF die in iets eerdere versies zat. Een mooi toestel met zo goed als het eeuwige leven op misschien wat klein onderhoud zo nu en dan na.

door Samro @, Sondel (Friesland), 05-01-2016, 23:55 (3484 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door Samro, 05-01-2016, 23:57

Ik heb ontdekt dat een oude tv nog wel voordelen heeft t.o.z van een moderne led :-P . Op de oude Philips zitten o.a 3 scart aansluitingen. Op de nieuwe led kan ik niet eens mijn Philips VR 675 hifi video recorder en Sony dvd speler aansluiten! :-( Hopelijk is daar ook een oplossing voor. :-P

door kris ⌂ @, Gent, België, 06-01-2016, 00:12 (3484 dagen geleden) @ Samro

Ik heb ontdekt dat een oude tv nog wel voordelen heeft t.o.z van een moderne led :-P . Op de oude Philips zitten o.a 3 scart aansluitingen. Op de nieuwe led kan ik niet eens mijn Philips VR 675 hifi video recorder en Sony dvd speler aansluiten! :-( Hopelijk is daar ook een oplossing voor. :-P.

Led TV? het zal wel een LCD zijn met led back-light... :-)

maar video is idd dikwijls een probleem.. buiten het aansluiten op zich kunnen de meeste LCD's niet goed (meer) overweg met de "jitter" die een klassieke VCR op de sync heeft, wat zich uit geen beeld of een af en toe verdwijnend en onrustig beeld.

groeten

Kris

door Samro @, Sondel (Friesland), 06-01-2016, 00:40 (3484 dagen geleden) @ kris

Ik heb ontdekt dat een oude tv nog wel voordelen heeft t.o.z van een moderne led :-P . Op de oude Philips zitten o.a 3 scart aansluitingen. Op de nieuwe led kan ik niet eens mijn Philips VR 675 hifi video recorder en Sony dvd speler aansluiten! :-( Hopelijk is daar ook een oplossing voor. :-P.

Led TV? het zal wel een LCD zijn met led back-light... :-)

maar video is idd dikwijls een probleem.. buiten het aansluiten op zich kunnen de meeste LCD's niet goed (meer) overweg met de "jitter" die een klassieke VCR op de sync heeft, wat zich uit geen beeld of een af en toe verdwijnend en onrustig beeld.

groeten

Kris

Een LED tv is inderdaad in feite een LCD. In de beschrijving van onze nieuwe tv lees ik dat het om een Ultra HD LED-TV (energieklasse A)gaat. Ik ben inderdaad benieuwd of de oude video en DVD speler er wel op een of andere manier op aangesloten kunnen worden. Maar als de beeldkwaliteit dan toch tegenvalt, zou dat heel jammer zijn.

door kris ⌂ @, Gent, België, 06-01-2016, 07:50 (3484 dagen geleden) @ Samro

een UHD ? (in de volksmond 4K) zal zeker niet slecht zijn, alleen zijn ze niet meer aangepast om met video (VCR) overweg te kunnen. DVD is geen probleem. VCR cassettes digitaliseren is een eventuele oplossing.

groeten

Kris

door Samro @, Sondel (Friesland), 06-01-2016, 10:27 (3484 dagen geleden) @ kris

een UHD ? (in de volksmond 4K) zal zeker niet slecht zijn, alleen zijn ze niet meer aangepast om met video (VCR) overweg te kunnen. DVD is geen probleem. VCR cassettes digitaliseren is een eventuele oplossing.

groeten

Kris

Ik gebruikte de video rec maar heel af en toe, maar vind het toch jammer dat ik deze niet meer kan gebruiken. Ik denk deze dan maar te gaan verkopen.
Bedankt voor jou reactie.

Video recorder aansluiten op moderne tv zonder scart aansluiting.

door Samro @, Sondel (Friesland), 08-01-2016, 14:44 (3482 dagen geleden) @ kris
Gewijzigd door Samro, 08-01-2016, 14:55

groeten

Kris

Ik heb nu van een kennis begrepen dat er adapters en verloop snoertjes met passende stekker te krijgen zijn bij b.v Conrad en 'Alle kabels' O.a zijn er adapters die het signaal om kunnen zetten naar bv HDMI als ik het goed begrepen heb. Dan zou ik de video recorder toch nog kunnen aansluiten op de nieuwe tv. Er zijn veel verschillende soorten adapters. Ik moet nu nog even uitzoeken welke ik dan moet hebben. :-)

door Ed van der Weele † @, Zeist, 08-01-2016, 17:54 (3482 dagen geleden) @ Samro

Bij moderne tv's is vaak nog wel een (1) SCART-aansluiting aanwezig. Die ziet er alleen "een klein beetje" anders uit.
Bij aankoop van het toestel wordt bij sommige merken een verloopsnoertje naar de oude SCART meegeleverd.

Bij Panasonic ziet het er zo uit. (Ter vergelijking een HDMI-connector)

[image]

door Samro @, Sondel (Friesland), 08-01-2016, 22:06 (3481 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Bij moderne tv's is vaak nog wel een (1) SCART-aansluiting aanwezig. Die ziet er alleen "een klein beetje" anders uit.
Bij aankoop van het toestel wordt bij sommige merken een verloopsnoertje naar de oude SCART meegeleverd.

Bij Panasonic ziet het er zo uit. (Ter vergelijking een HDMI-connector)

[image]

Zo'n SCART aansluiting zit er helaas ook niet op. Jammer, dat was wel handig geweest. Dan was het dus met een verloopsnoertje wel opgelost. Zo moet je toch weer opletten als je een moderne tv koopt. Als ik er een adapter bij zou kopen ben ik al snel zo'n € 80 kwijt.:-(

door Samro @, Sondel (Friesland), 15-01-2016, 19:40 (3474 dagen geleden) @ Samro

Ik heb inmiddels een kleine adapter besteld bij Kabeltje.com. Deze kan ik dan van de video recorder vanaf scart aansluiting verbinden met de gele rode en witte tulp aansluiting verbinden met de tv. IK moet dan wel de dvd speler even afkoppelen. Ik kan de video recorder dan in elk geval eens gebruiken als ik dat wil. Kost slecht € 4,49 inclusief versturen ;-) Allen bedankt voor het meedenken.:-)

M.v.g. Samro

door kris ⌂ @, Gent, België, 15-01-2016, 20:16 (3474 dagen geleden) @ Samro

aangezien je spreekt over gele rode en witte tulp blijkt je UHD toch nog een analoge ingang te hebben?

DVD is dan geen probleem, ben wel benieuwd of hij met een VCR overweg kan .(vanwege de jitter)

laat even wat weten.

groeten

Kris

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 15-01-2016, 21:34 (3474 dagen geleden) @ kris

Kris,

Erger nog mijn Philips 37PFL7676 snapt die VCC helemaal niet meer.
Rood onscherp beeld, kompleet beroerd beeld.
Via scart en via RF ingang.
Vandaar dat de 28PW9525 nog aanwezig is.

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 15-01-2016, 21:48 (3474 dagen geleden) @ Maurice

Detail fotos VCC 2840 op de 37PFL7676

[image]

[image]

door kris ⌂ @, Gent, België, 15-01-2016, 22:09 (3474 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door kris, 15-01-2016, 22:49

Maurice, je hebt nog beeld :-) (bij sommige toestellen wordt het helemaal zwart met af en toe een spatje beeld)

Je flatscreen heeft het duidelijk lastig met de kleuren.. de PAL is in de VCC omgezet naar een veel lagere frekwentie en bij het afspelen terug gemengd naar 4,4433 . Via een ingewikkelde schakeling wordt dan intussen ook de frekwentie en faze weer zo stabiel mogelijk gemaakt, maar ook in het kleur blijft er steeds nog wat jitter over. Analoge Tv's konden er mee overweg. Dure Flatscreens hebben een input frame-synchroniser (versimpelde TBC) maar gewone flatscreens verwachten een klokvast signaal. Een sterke verbetering kan je krijgen door je VCC video door een beeldmenger te jagen met TBC. vroeger waren die dingen vrij duur, maar niemand gebruikt dat nog dus af en toe zijn er kleine mengertjes te koop voor enkele euro's met 2 input TBC's. Kuist alles op, en je bent ook de "jamsignalen kwijt". vb van zo een beeldmenger WJ-AVE5 (intussen al van 1993) en de WJ-AVE7 (zijn opvolger) beiden van Panasonic. (De WJ-AVE7 heeft wel last van leeggelopen elcootjes, eens die vervangen gaat het weer prima)

en Bedankt, je hebt bewezen wat ik bedoelde bovenaan dit topic , naar Samro toe :-)

groeten

Kris

door Samro @, Sondel (Friesland), 15-01-2016, 22:37 (3474 dagen geleden) @ kris

Het beeld ziet er heel slecht uit..Ach nu maar afwachten als de adapter komt. Zal een paar dagen of een week duren want het ding was niet op voorraad.Ik laat het jullie hier nog weten.;-)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 16-01-2016, 00:15 (3474 dagen geleden) @ kris
Gewijzigd door Maurice, 16-01-2016, 00:17

Kris
Goed idee, heb nog zo'n Videolab VP-200S
Goedkoop ding maar kan ieder geval de kleur wat temperen.
Zal eens opletten voor een betere.
Mp staat er een WJ-AVE5 maar 65,- is me wat te veel.

[image]

[image]

Rode is wel weg nu
[image]

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 16-01-2016, 10:39 (3474 dagen geleden) @ Maurice

De Panasonic WJ-AVE5 is een prima mixer, maar helaas geen instellingen voor kleursterkte en videolevels te regelen.

Groet, Marcel

door Samro @, Sondel (Friesland), 16-01-2016, 14:23 (3474 dagen geleden) @ kris

Ik heb de adapter inmiddels al ontvangen! Maar.. helaas, ik kan er kort over zijn. Het werkt niet! Als ik de videorecorder aanzet verschijnt er even in beeld dat er wel of niet een cassette in het apparaat zit + P 1. Vervolgens krijg ik geheel geen beeld. De videorecorder is niet defect, want op de oude tv werkt deze prima.

door kris ⌂ @, Gent, België, 16-01-2016, 22:59 (3473 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

De Panasonic WJ-AVE5 is een prima mixer, maar helaas geen instellingen voor kleursterkte en videolevels te regelen.

Groet, Marcel

Die heb je toch niet nodig? de AVE5 Inputs hebben acc (automatic color contrast en agc). Dus al wat er uit komt is terug gezet naar het normale level, en tevens is alle jitter er afgehaalt (dat is in het geval van Samro en Maurice het grote probleem).

Maar misschien wil je video met een te zwak contrast of kleur wat opdrijven (corrigeren). In principe kan dat ook met de AVE5, de nodige potmeters zitten er in.(je moet hem dus even openmaken).

groeten

Kris

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 17-01-2016, 08:57 (3473 dagen geleden) @ kris

Hoi Kris,

Ik heb twee WJ-AVE5 mixers, eentje heb ik nieuw gekocht in 1991.
Ik gebruik deze mixers nog regelmatig voor het digitaal maken van oude videobanden. Bij de meeste videosystemen gaat dit prima, het beeld is stabieler na de mixer, ook de kleuren worden wat rustiger. Maar alleen bij de kleine video 2000 video's van Philips gaat het mis, hier worden de kleuren veel feller na de mixer, ook bij oudere opnames uit de jaren 80 gaat het beeld verticaal licht springen, en bij opnames van een korte tijd geleden gebeurt dit niet.
Ik heb een vermoeden dat de tijdbasis korter wordt bij oudere opnames, het zou mij niet verbazen dat de tape wat krimpt na vele jaren, dit zie je vaker bij kunststoffen, en zeker is video 2000 daar wat gevoeliger door de kleinere opname sporen. Maar nu over de instellingen, soms kan het handig zijn om de kleuren en de video levels wat aan te passen, zeker bij LCD tv's moet je kleuren niet te fel hebben staan. Ik heb de mixers nooit open gehad, zo goed is de kwaliteit van Panasonic :-) Misschien eens kijken wat er in de mixer zit.

Groet, Marcel

door kris ⌂ @, Gent, België, 17-01-2016, 11:04 (3473 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Gewijzigd door kris, 17-01-2016, 11:05

Waarschijnlijk is er iets mis met de burst van de VCC. (te kleine amplitude tov de kleurdraaggolf )

De AV5 heeft ACC:(net zoals de K9) hij meet de inkomende burstamplitude en past de kleurversterking daar naar aan. Echter, als de relatie burst/kleurmodulatie van het inkomende signaal niet correct is kan een teveel of te weinig kleur een gevolg zijn.

Hier een overzicht vd afregelen bij de 5 voor ingang bus A.

[image]

zowat alles valt te regelen voor het signaal gedigitaliseerd wordt.

groeten

Kris

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 17-01-2016, 11:28 (3473 dagen geleden) @ kris

Het vreemde is wel dat bij alle kleine video 2000 de kleuren te fel zijn, zou een ontwerpfout kunnen zijn, of anders na vele jaren dezelfde probleem in deze video's. Nooit geweten dat er potmeters in deze mixers zitten, nu maar eens kijken of er wat aan te doen is, eventueel wat potmeters buiten de mixer gaan plaatsen voor het instellen.

Is er een PDF schema beschikbaar van deze mixer ?

Groet, Marcel

door Wil ⌂ @, 17-01-2016, 12:56 (3473 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

hier staat ze.

door Samro @, Sondel (Friesland), 17-01-2016, 16:07 (3473 dagen geleden) @ kris

Nog even wat uitgeprobeerd: Dit beeld verschijnt zeer korte tijd bij het inschakelen van de videorecorder, welke is aangesloten op AV in Composiet-kabel.
[image] Daarna verschijnt dit beeld, en zet ik de video op play dan gebeurd er niets, maar blijft dit in beeld. De video is in orde en staat niet op pauze o.i.d.
[image] De kabels zijn in orde en goed aangesloten, terwijl er wordt aangegeven dat dit niet zo zou zijn...:-(
Ik heb ook nog bezocht om de videorecorder via de antenne te verbinden zoals dat volgens de gebruiksaanwijzing van de recorder moet. (Analoog en digitaal via media box van Ziggo uitgeprobeerd) Er is geheel geen video kanaal te vinden, zowel analoog en digitaal niet. Ik heb internet nog afgezocht wat het kanaal voor onze regio moet zijn, maar niets kunnen vinden wat werkt!
Ik laat het voorlopig even rusten doe de video recorder dan misschien wel weg.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 17-01-2016, 17:41 (3473 dagen geleden) @ Samro

Je zou de andere SCART op de video eens kunnen proberen.

door Samro @, Sondel (Friesland), 17-01-2016, 18:02 (3473 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door Samro, 17-01-2016, 18:08

Dat heb ik al geprobeerd, maar dat werkt al helemaal niet. Dan krijg ik alleen dit beeld::-(
[image]

door kris ⌂ @, Gent, België, 17-01-2016, 19:40 (3472 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

het schemaheb je intussen al.

op de linkse zijkant is er voldoende plaats om enkele potten bij te plaatsen. (heb het vroeger enkele malen gedaan) Kan je één bus corrigeren, en das voldoende.
Met een 4 dubbele tuimelschakelaar erbij kan je dan ook steeds terug naar "standaard"

groeten

Kris

door kris ⌂ @, Gent, België, 17-01-2016, 19:44 (3472 dagen geleden) @ Samro

het was een beetje voorspeld. Uiteraard is video niet meer van deze tijd.

Om te checken of de verbindingen ok zijn zou je een externe bron aan de vcr kunnen aansluiten en deze op de VCR selecteren. deze moet dan wel door komen tot aan de UHD.

Nog straffer, als je dezelfe externe bron opneemt en direkt weer afspeelt lukt dat meestal wel om beeld te krijgen. Dit komt omdat een recent gemaakte opname op hetzelfde opname/weergave toestel voor een korte periode "jitterarm" is.

groeten

Kris

door Samro @, Sondel (Friesland), 17-01-2016, 21:21 (3472 dagen geleden) @ kris
Gewijzigd door Samro, 17-01-2016, 21:31

Om te checken of de verbindingen ok zijn zou je een externe bron aan de vcr kunnen aansluiten en deze op de VCR selecteren. deze moet dan wel door komen tot aan de UHD.

Nog straffer, als je dezelfe externe bron opneemt en direkt weer afspeelt lukt dat meestal wel om beeld te krijgen. Dit komt omdat een recent gemaakte opname op hetzelfde opname/weergave toestel voor een korte periode "jitterarm" is.

groeten

Kris

Ik heb nu de dvd speler met een scart kabel via de videorecorder aangesloten, en de dvd speler werkt dan wel perfect.:-) Het is me nu wel duidelijk dat er een converter tussen de video en tv hoort. Nogmaals voor de duidelijkheid. De videorecorder speelt wel perfect op de oude tv...;-)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 17-01-2016, 23:41 (3472 dagen geleden) @ kris

Kris.

Ten dele
Wat dacht je van prive opnamen.
De vele betaalde films

Ronduit schandalig en misdadig dat men daar niet aan gedacht heeft
dat fatsoenlijk te laten werken.

De nodige bedrijfjes die omzetten varen er wel bij.
Krijg ook nog wel eens de vraag over te zetten.
Begin er niet aan, is mij te veel tijd.

Film maatschapijen mooi een zoveelste ronde incasseren ivm nieuwe
aanschaf oudere films die men op tape HAD reeds.

Net als info op oude computerprogramma's.
En huidig zit er soms niet eens meer een DVD in een laptop.
Zit je dan met al je opgeslagen foto's van vakanties.
Ook die tijd komt.

Idem met de Films op super 8.
Die nog op zolder familie films heeft liggen is ook de pineut
als de projector verdwenen is.

Of de vele Dia's.
Die ellende.

Grootste probleem wat o.a. Musea hebben is het bijhouden van de techniek.
Hoeveel opgeslagen en verwerkt in oudere systemen en met nwe systemen
flop hup weg die oude zooi.
Heeft men uren aan materiaal op video en zet dat allemaal maar eens om.

NOB ook de handen aan vol denk ik.
Hoeveel uur daar op tape staat?
Zowel cassete, reel-to-reel, audio als video.

Er is maar 1 systeem dat over 1000 jaar nog af te draaien is en dat is de
LP!!
LP speel je af op iets wat draait en een naald in een doosje steken
zie daar geluid.
Heb je helemaal niets aan wat voor weerstand dan ook voor nodig.
Het blijft afspeelbaar.

door kris ⌂ @, Gent, België, 18-01-2016, 00:29 (3472 dagen geleden) @ Maurice

ja Maurice,

het is niet omdat ik schrijf "het was te verwachten " dat ik het er mee eens ben, maar het is nu eenmaal zo.

Uiteindelijk draait het allemaal om geld. Bijna geen enkele consument wil meer betalen voor een TV die nog compatible is met een VCR, das een feit.

En wat het omzetten van het archief bij TV stations, ook dat is een kwestie van geld en er op tijd aan beginnen.

Tv stations staan altijd te springen om naar een nieuw formaat over te gaan, oa omdat het goedkoper is per opnameuur.... Intussen wordt het bestaande archief stiefmoederlijk behandeld en wacht men gewoon te lang om naar een correct archiefformaat over te gaan. Enfin, er zijn grote verschillen tussen de tv stations in Europa. Sommigen hebben nog minstens 7 jaar conversiewerk, bij andere is alles al omgezet.

groeten

Kris

door Samro @, Sondel (Friesland), 18-01-2016, 11:30 (3472 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Je zou de andere SCART op de video eens kunnen proberen.

Er is nu nog een ander defect opgetreden. Ik kreeg plotseling een melding in de display, 'TRAC', en heb nu ook geen beeld meer op de oude tv (wel geluid). Andere cassette geprobeerd, en het zelfde resultaat. Ik heb daarop de beeldstoring en renigings functie gebruikt. Maar dit help niet. Ik denk dat de rubber aandrukrol uitgedroogd en hard geworden is. Althans ik las daar iets over op internet. Afgelopen dus..Allen bedankt voor het meedenken, maar het mocht niet meer baten helaas.

Video recorder werkt weer goed op oude tv..

door Samro @, Sondel (Friesland), 18-01-2016, 12:28 (3472 dagen geleden) @ Samro
Gewijzigd door Samro, 18-01-2016, 12:30

? Ik kon het toch niet laten om de koppen nog even MET DE HAND schoon te maken, en de automatische reinigings funcie nogmaals herhaald..., mét resultaat! De recorder is toch niet defect dus. Zie resultaat:
[image]
[image]
Ook nog even een kijkje in de videorecorder:
[image]

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 18-01-2016, 13:02 (3472 dagen geleden) @ Samro
Gewijzigd door Maarten Bakker, 18-01-2016, 13:03

Dat is niet persé afgelopen, die rolletjes zijn voor een paar euro in 5 minuten te vervangen.

TRAC betekent tracking, dus dat kan inderdaad aan de rol liggen als hij die niet binnen een aantal seconden doorloopt.

Edit: koppen schoongemaakt en hij werkt weer, lees ik nu. Je kan voor de zekerheid het reingingsrolletje inclusief armpje verwijderen om eventuele kopschade te voorkomen.

Gratis ophalen: Philips 100 hertz tv. Nieuwe foto's toegevoegd!

door Samro @, Sondel (Friesland), 29-01-2016, 13:37 (3461 dagen geleden) @ Samro

Philps TV type:25PT7302/12. Het is een 100 hertz tv met prachtig mooi beeld. Beeldmaat is 59 cm. De tv is nog in zeer goede staat. Compleet met gebruiksaanwijzing en ab.

[image]
[image]
[image]

Nieuwe foto's,-vandaag gemaakt-, toegevoegd. De tv is nog steeds gratis af te halen. Gaat over enkele weken naar de stort.

Mvg. Samro

door Samro @, Sondel (Friesland), 03-02-2016, 16:58 (3456 dagen geleden) @ Samro

Toch nog iemand blij kunnen maken met de tv! En is net opgehaald.;-)

door kris ⌂ @, Gent, België, 03-02-2016, 23:07 (3455 dagen geleden) @ Samro

Toch nog iemand blij kunnen maken met de tv! En is net opgehaald.;-)

:)