Oud type computer Win98SE (Gezocht)

door Marotick ⌂ @, Huizen, 08-09-2018, 22:02 (2050 dagen geleden) @ Maurice

Ik heb dat altijd vreemd gevonden. ME draaide bij mij altijd perfect. Ik heb vele computers voorzien destijds van win ME en ik heb nooit negatieve berichten van mijn klanten ontvangen. Het draaide altijd als een zonnetje.
Wat wel raar was, was dat tijdens de installatie de boel vaak vastliep en dan hield ik mijn hart vast want dat oogt toch niet zo betrouwbaar. Maar als de boel weer opnieuw was opgestart dan bleek het toch prima te draaien.
Wat ik zelf vervelend vind is dat bij iedere nieuwere versie van Windows je als gebruiker steeds minder te vertellen hebt over je eigen computer. Je mag steeds minder. Voor veel gebruikers is dat weer een zege want ik heb eens een klant gehad die de gehele Windows map in de prullenbak gesleept had. Tja, dat werd dus een herinstallatie. Die map en nog andere belangrijke mappen heb ik toen als verborgen aangevinkt. Wat je niet ziet kan je ook niet weggooien. Dat hielp.

De computer staat nu bij Loek en met Win ME kan je nog gewoon een DOS opstart diskette maken en dus DOS draaien.

Jack Marotick


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum