Diversen (meet) apparaten etc. (Aangeboden)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 01-02-2019, 20:07 (1883 dagen geleden)

Hallo Forumlezers,

Een vriend van me uit de stoom modelbouwclub is onlangs plotseling overleden en hij had ook iets van elektronica als hobby en zijn vrouw zit o.a. met het e.e.a. aan apparatuur waarvan ze niet weet wat het is en zou het fijn vinden als het een goed tehuis krijgt bij een hobbyist / liefhebber. Ook de twee dochters hebben er niets mee.

Zonde om naar de stort te brengen zij ze en vond het fijn iemand gevonden te hebben om het aan de liefhebber te verkopen want weggeven is ook zo wat en wil er toch wel iets voor hebben.

Ik heb me er over ontfermt en wat mee genomen en gefotografeerd.

Het enige wat ik heb over genomen is een voeding en een wheatstone bridge, de rest heb ik al en niet nodig.

Alles kan meegenomen worden naar de volgende beurzen, TN EMMEN / VERON ROSMALEN en NVHR DRIEBERGEN de eerst volgende keer.

Ik kan niet altijd meteen reageren maar zie wel in de avond de reserveringen en reageer dan daar op van ITEM….is voor Pietje en Zie mail. Iemand kan dus altijd zien als er iemand gereageerd heeft op een item hij dan voor hem is, het gebruikelijke verhaal bij verkopen hier.

Gaan we.

[image]
Elektronische voltmeter 25 Euro

[image]
Test oscillator 15 Euro

[image]
Functie generator 15 Euro

[image]
Nixie universeelmetertje (witte knop zit los) 10 Euro

[image]
Capaciteitsmeter 10 Euro

[image]
Lot paneelmeters 10 Euro

[image]
Lot paneelmeters (VU) met ook digitaal metertje in groen doosje 5 Euro

[image]
Lot knoppen 5 Euro

[image]
Lot knoppen 3 Euro

[image]
Lot buizen 5 Euro, hieronder lijstje wat er bij zat

[image]

[image]
Home made voltmeter 5 Euro, onder binnenkant

[image]

[image]
Luidsprekerdoek 3 Euro

[image]
Motor toerental regeling 3 Euro

[image]

;-)
Hans

--
Hans van Kampen


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum