Aanwinsten museum verkoping Rotterdam (Algemeen)

door kris ⌂ @, Gent, België, 16-04-2019, 22:20 (1836 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven
Gewijzigd door kris, 16-04-2019, 22:23

Hoi Kris,


Nog een vraag.
Laatst deze Panasonic AJ-SPX900E gekregen, maar nog nooit gezien in Nederland.
Zijn deze camera´s met het P2 systeem in Nederland ook verkocht? zo ja, dan zijn er niet veel geweest. Weet jij of er nog geheugenkaarten te vinden zijn, mij is verteld dat deze aan een bepaalde norm moet voldoen.

Wel, de AJ-SPX900E (gemaakt tussen 2004 en 2009) is vooral verkocht in Duitsland, België,Frankrijk, enzv maar idd nooit in Nederland. (daar verkoos men het economische model, de AG-HPX500 en de AG-HPX171E heeft er ook gelopen)

P2 kaarten zijn P2 kaarten (volgens die standaard), en uiteraard bestaan die nog steeds. :-) (tot 512GByte aan 800mbit/sec schrijfsnelheid )
Een DVCPRO EVF gaat werken, maar niet alle types. Heb er hier nog verscheidene liggen, je mag er eentje hebben.

Tevens kan je handvat een nieuwe rubber gebruiken zie ik. heb er ook nog liggen.

En een 2Gbyte P2 kaart (allereerste generatie) heb ik ook nog over. (maar dat wordt effe zoeken)
Mijn gepensioneerde collega Rutger woont niet ver van je deur, en we zien elkaar af en toe nog in Den Bosch. (we ontmoeten elkaar vandaag nog in Hilversum). Ik zorg dat die dingen bij hem geraken en stuur je dan een PM.
[image]

groeten

Kris


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum