REVOX A77 (Toestel of techniek)

door karel124 @, 20-11-2019, 16:56 (1613 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Je hoeft geen hoofdletters en uitroeptekens te gebruiken om de keus om ze alsnog te vervangen te vermelden. Ze waren absoluut aan vervanging toe, ook als ze nog niet erg stuk waren en het mankement niet veroorzaakten dus je hebt niets fout gedaan.

De symptomen doen me eigenlijk denken aan een weggevallen voedingsspanning ergens in het apparaat.

Heb je alle zekeringen gecontroleerd? Heb je een schema/ben je handig genoeg met schemalezen? Er zijn o.a. elco's over voedingslijnen die in sluiting kunnen gaan, maar er kan ook ergens een onderbreking zijn. Dat kun je in principe simpel nameten.

Bedankt Maarten voor je reactie,
De zekeringen zijn alle 3 goed maar helaas ben ik geen ster in schemas lezen. Ik heb wel een " TURNIGY 870 E " meetapparaatje waarmee ik eea zou kunnen doormeten maar dan moet ik wel weten wat he !
De 3 zilveren metalen condensatoren van ITT zitten er ook nog in, zouden die slecht kunnen zijn ??? Daar heb ik wel nieuwe voor !
Maar dat heeft, denk ik, niets met de voedingsspanning te doen !
Ik kan wel eea vervangen,maar dan moet ik wel weten wat
Ik merk dat hier de mensen allemaal Electronica knobbels hebben, om zo maar te zeggen, Ik helaas niet zo.
Maar ik durf wel eea aan te pakken wat mij gezEgd word .


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum