Probleem met DENON PMA-720AE (Toestel of techniek)

door hdegreeuw @, Andijk, 24-12-2019, 11:18 (1556 dagen geleden) @ hdegreeuw

Ik ben maandag begonnen met het aansluiten van het geheel achter een variac met een lamp van 100 watt in serie met het apparaat.(Ik heb geen 200 en maar 1 van 100 Watt)
Zonder LS of receiver niets verder aangesloten en de boel heel langzaam op geregeld naar 100 Volt.
Ook had ik het schema wat Douwe aangaf al gevonden, maar nergens meet is enig DC op de emitters wat Cees voorstelde om te meten dus langzaam op regelen.
Plotseling valt mij op dat het lampje niet meer rood op flikkert maar constant groen is.
Ik de boel uit gezet en een koptelefoon aangesloten en weer langzaam op geregeld en hoor ruis.
Weer alles uit gezet en ook de receiver aangesloten en weer hetzelfde op geregeld en geluid in de koptelefoon.
Alles weer uitgezet en een gewone LS aangesloten en nu zonder variac aangezet en gaat het rode lampje 8 maal knipperen en schakelt over op constant groen.
Hij heeft de hele maandag aan gestaan de LS op alle 4 de uitgangen een keer aangesloten en overal ging het goed na het uit en in schakelen.

Wat het geweest kan zijn, ik heb geen idee hij doet het weer, maar het zint me niet dat ik niets heb kunnen vinden maar hij gaat terug naar de eigenaar.
Die had het er over om hem maar op marktplaats te zetten maar nu hij het weer doet weet ik niet of hij dat nog wil.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp

PS ik heb nog steeds die werkende kleine Grundig tv P40-440 staan gratis op te halen staan

Hessel


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum