Philips K9 kromming boven in beeld + kleurfout (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 23-03-2020, 12:26 (1488 dagen geleden) @ RenéDaemen
Gewijzigd door soundman2, 23-03-2020, 12:28

10 minuten uitwisselwerk, maar de reparatie kostte ongetwijfeld veel meer (tijd).
Kundige reparateurs werden onderweg wel eens uitgemaakt voor oplichters.
10 Minuten werk en dan toch 70 guldens vragen. Tja.......
Ik had voor de klant het volgende verhaal:
"Tja meneer,het toestel doet niets en het ziet er niet goed uit. Het toestel moet mee naar de werkplaats. Na twee dagen het toestel terug gebracht. Het was goed mis hoor, we hebben er veel werk aan gehad. We zullen deze keer wat voor eigen rekening nemen. De kosten bedragen voor u slechts 180 gulden.". "Dat is de praktijk". "Bent u dan als klant tevreden?"
Zegt u het maar. Het toestel is door mij direct aan huis gerepareerd, u bent het toestel geen twee dagen kwijt en ik vraag minder dan de helft voor de reparatie.

Sommige klanten betaalden boos en bleven weg. Een groter aantal zag je na een paar defecten toch terug voor reparatie of een nieuwe aankoop. Ze waren inmiddels getild door charlatans. Die
keken eens quasi technisch in het toestel, namen het mee, lieten het ergens repareren en verdienden tweemaal zoveel als de reparateur........


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum