Top budget set (Algemeen)

door Laurens @, Zaandam, 10-06-2020, 19:51 (1422 dagen geleden) @ molen
Gewijzigd door Laurens, 10-06-2020, 19:55

Ten eerste zou ik natuurlijk niet zo'n versterker bij een handelaar kopen die de prijs 3x over de top gooit, als je niet zoveel te besteden hebt.
Ik heb het zelf ook niet breed, maar ik wacht altijd gewoon rustig af tot er iets voorbij komt voor een wat leukere prijs. M'n set zou over de 750 euro gaan als je alles bij handelaars koopt, maar meer dan 300 euro heb ik er niet ingestoken.

Verder zie ik het nut niet van een dikke versterker kopen als je via een koptelefoon gaat luisteren. Dan kan je beter voor een hoofdtelefoonversterker gaan.
De kwaliteit van de eindtrap zegt zeer weinig over de kwaliteit van de koptelefoon-aansluiting.

De versterker die je toont ken ik niet, maar de au-217 en 317 klinken keurig neutraal. Prima versterkers. Tenzij je super lastig aan te sturen luidsprekers hebt, zouden de au-217 en 317 ruimschoots moeten voldoen voor een aanzienlijk lagere prijs.

Let op, sennheiser heeft een 300 of 600 ohm model dat erg op die koptelefoon lijkt. Prima koptelefoon! Maar mogelijk niet lekker aan te sturen door een doorsnee koptelefoonuitgang.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum