MUTER BMR 2005 beeldbuistester Regenerator meetafwijking Emissie (Toestel of techniek)

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 28-07-2021, 13:55 (1001 dagen geleden) @ Cornelisjan

Hallo Cornelis jan,
Om nu een heel apparaat naar Duitsland te zenden gaat mij ook wat ver
Ik heb de BMR 95 ook staan eens kijken wat die doet. Tzt zit in een verbouwing en is dus nu opgeborgen
Hou ook rekening mee dat de kanonnen niet gelijk in emissie afnemen kan ook verschil in ontstaan
Rood kan een kleur zijn die meer achteruit gaat dan blauw of groen.
Je kan apart de kanonnen regeneren heb ik eens gedaan met een flauwe buis k12 krijgertje
Ze komen dan redelijk gelijk alleen wel de tv background opnieuw afregelen rode gloed of groen of blauw.
Eigenlijk zul je nieuwe crt moeten hebben om dan je muter te testen..
Het apparaat pak je als een tv krijgt die je wilt repareren om de staat van de beeldbuis te testen
Als het niks meer is de rest ook niet meer gaat doen ten zei je een uniek model heb.
Mijn k9 meette destijd goed voor ik er aan begon
De cascade was een drama met isolatie tafe die vervangen wat rotte elko en een fout die lastig was en maurice had gevonden.
Ik heb nu een kt 3 staan opgehaald en eens kijken of ik bij de muter kan.
Een 16 inch toestel.
Ik heb het apparaat van Wijlen Huub Peters sie hem in de werkplaats had staan en testte of hij werkte had geen zin ingezeur.
Misschien toch het ding verkeerd gebruikt.
Een beeld is slecht als het flauw beeld geeft zonder contrast en helderheid. En onscherp
Bij de k9 en 11 zit de focus potmeter achter op de print en regel dat meestal iets bij.
Misschien zijn er hier nog meer met een muter BMR 2005

Grt René


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum