Grundig music boy 400 (Algemeen)

door Roland Huisman @, Zwolle, 14-01-2022, 08:57 (826 dagen geleden) @ kris

Hoi Kris,

dat is omdat we ervan vergeven zitten :-). Ik bedoel, we zijn niet de juiste referentie voor normaal gangbare prijzen.

Tja, is dat niet dezelfde groep mensen welke mogelijk geïnteresseerd is in deze oude technologie? :-)

in gebruikte, werkende toestand gaan ze toch makkelijk € 25. Als ie uiterlijk nog in zeer goede staat is gaat die dus meer. Maar alles hangt af van vraag/ aanbod en waar en hoe je het aanbied en hoe geduldig je bent.

Volgens mij komen we beide dan ongeveer op dezelfde prijs uit. Als je op Ebay kijkt dan gaan ze soms voor duidelijk meer geld. Dat heeft volgens mij vaak te maken met de verzendopties welke je er aan meegeeft. Internationaal aanbieden geeft je vaak een betere opbrengst.

Via Ebay verkopen kan meer geld opleveren. Maar ook meer problemen. Als jij adverteert met dat de radio werkt, dan gaat de koper daar ook echt van uit. En als er dan ook maar iets aan mankeert dan haalt men zo het geld terug. Ook na schade door transport. En dan heb je niets meer.

Dus als je wat wilt gooi hem op marktplaats en laat handje contantje afrekenen. Heb je nooit gezeur :-)

Groeten, Roland


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum