Sony kleuren tv 16WT1 GRATIS (Aangeboden)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 30-07-2022, 22:43 (628 dagen geleden) @ RenéDaemen
Gewijzigd door Forumbeheer, 30-07-2022, 22:47

Klopt, flexibiliteit is een groot goed. Maar bij gratis ophalen of andere soortgelijke weinig geld/weinig moeite aanbiedingen, mag duidelijk zijn dat die dan van de koper komt en níét van de aanbieder; anders zou hij wel vermelden dat verzending mogelijk is. En ondanks dat je goede ervaringen hebt, is een televisie gewoon een rotding om goed te verzenden.

Ik snap dat het vervelend is om je neus te stoten bij een leuk verzamelobject, maar je kunt niet dicteren wat anderen moeten doen.

Peter1952 had niet hoeven reageren (er is geen regel tegen, maar soms is zwijgen beter), maar jij had ook niet na je eerste reactie nog door hoeven gaan over verzending terwijl er duidelijk stond dat de aanbieder dat niet doet, je er eerder al eens kritiek op kreeg, en ikzelf notabene op privetitel nog had aangeraden om via-via vervoer te proberen te regelen in zulke gevallen. Als je dat er gelijk bijzet in je eerste reactie en dan een oproepje doet of iemand iets mee kan nemen dan zullen veel aanbieders je die kans wel gunnen.

Ik ga een beetje snoeien in dit topic vanaf het moment dat het beledigend wordt voor anderen, en wellicht moet ik toch overwegen om een regel tegen discussies in "Aangeboden" op te nemen. Het is nooit goed om daar de oorzaak van te zijn.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum