Samenvoegen Transistorforum en Buizenforum (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 26-05-2023, 14:56 (333 dagen geleden) @ Hersteller
Gewijzigd door Forumbeheer, 26-05-2023, 15:02

Er is geen "self destruct" functie waaroor het forum ontploft als er 24 uur niemand iets post, dat gebeurt al sinds de oprichting zo nu en dan, dus dat probleem zie ik niet zo ;-)

Het is niet mijn intentie om fora samen te voegen, zelfs al zullen er weinig fora zijn die qua gebruikers en historie meer overlap hebben. Je kunt alleen al aan de forumregels zien dat beide fora een eigen karakter hebben, zodat samenvoegen altijd een compromis zou zijn.

Verder is er niet echt een overlap in vrijwilligers. Ik modereer hier, het forumbeheerteam modereert op het NFOR. Het technisch beheer is natuurlijk wel mijn taak maar dat heeft minder met de dagelijkse gang van zaken te maken.

Ik heb nog niet alle reacties gelezen, maar ik zou aan de reactie van Maurice nog willen toevoegen dat ik de verbondenheid tussen de fora graag zou uitbreiden met een "single sign on" optie, maar dat lijkt technisch nog iets teveel voeten in aarde hebben voor nu en is ook meer een gadget om een heel klein beetje makkelijker in te kunnen loggen/je accounts te beheren.

P.S. Nu wel alle reacties tot nu toe gelezen, denk dat ik er weinig aan toe te voegen heb.

Met vriendelijke groet,

Maarten/Transistorforum-Forumbeheer/NFOR-Admin


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum