Pionier III met PP11-extra. (Algemeen)

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 03-08-2023, 22:30 (278 dagen geleden) @ Ben

Beste Ben,

Jammer dat je mijn bijdrage zo opneemt. Je schreef over een manier om een Pionier te laten spelen zonder draadantenne. Ik schreef ook over een manier om een Pionier te laten spelen zonder draadantenne. Dat past denk ik prima in dezelfde thread.
En ik schreef erbij een alternatief, wat duidelijk maakt dat mensen die zoiets willen, een keuze hebben. Ik kan me voorstellen dat sommigen wel aanhikken tegen de kosten van jouw aanbieding.

Beste Gerard, ik heb Maarten verzocht om jouw bijdrage onder een ander topic te plaatsen.

Daarover zal ik dan maar gewoon afwachten wat Maarten doet.

De insinuatie welk IC er is gebruikt en je verdere vragen zijn hier niet relevant.

Ik weet niet zeker of ik goed begrijp wat je hiermee bedoelt.
Wat er in je PP-11 zit weet ik niet, je hebt zelf gezegd dat je daar geen details over wilt geven. Daarom wil ik daar ook niet naar zitten raden of vissen. Ik wilde zeker niets insinueren of suggereren of raden wat er in jouw module zit.
De alternatieve oplossing die ik aanreik werkt met een TA7642, maar dat insinueer ik niet, dat schrijf ik gewoon.

Daarbij ga je ook de koptekst nog aanpassen en dat schiet mij in het verkeerde keelgat.

Dat jij het niet fijn vindt, vind ik dan weer jammer, maar het is iets wat heel veel wordt gedaan.
Meerdere threads hebben berichten of subthreads met een totaal ander of licht gewijzigd onderwerp.
Ik deed dit om vervolgreacties op mijn ontwerp gescheiden te houden van die op jouw ontwerp.

Dit is duidelijk “topic kapen” en tegen de richtlijnen van dit forum.

Daar ben ik het niet mee eens maar ik laat het ultieme oordeel daarover aan het forumbeheer over.

Vind je het misschien minder prettig dat er voor het probleem dat je oplost, nog een oplossing is?
Een forum is er om oplossingen van elkaar te bespreken en te vergelijken en van elkaar te leren.

Ik hoop dat we hierna weer “goed” zijn met elkaar.
Tenslotte, ik verdien hier niets aan want de onderdelen voor de Pionier-ombouw verkoop ik niet.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum