Printkop HP 11 zwart (C4810A) (Gezocht)

door soundman2 @, Wouw, 28-04-2024, 20:02 (15 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door soundman2, 28-04-2024, 20:08

Dat is een mooi filmpje hoe het werkt met de kleuren, hoe die ontstaan. Zwart/wit printers hebben kennelijk een vaste slang verbinding met de inkt tank.
In de HP 1100 zitten losse tankjes en losse printkopjes. Er zitten geen slangetjes tussen.
De printkopjes worden van tijd tot tijd bijgevuld vanuit de inktankjes. Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat werkt. Het probleem kan dus tweeledig zijn. De printkop is verstopt of het traject vanaf het tankje naar de inktkop (die dus telkens "op reis"gaat).
Ik schreef al dat aan de onderzijde van een tankje een rubber bultje zit en op die plaats in de printer een zwart plaatje wat het bultje in zou kunnen drukken. Als dat plaatje moet bewegen kan het ook nog fout zijn, maar dat kun je niet kontroleren. Als de printer open is of er ontbreekt een kop of tank, dan gaat die gewoon niet aan de gang.
Een servicemanual van de printer heb ik niet. Misschien staat daar in hoe het werkt.
Voor HP is de printer retired, en dat houdt in, dat ook alle info en docu van de website verdwijnt.
Op sommige sites wordt de docu nog wel aangeboden vanaf ca 30 dollar


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum