Blaupunkt Derby 94720 afdekkapje oortelefoon (Gezocht)

door Armand @, België, 19-05-2025, 18:00 (4 dagen geleden)

Laatst heb ik enkele muurvitrinekasten voor kleine radio's bijgemaakt.
[image]
Helaas is het afdekkapje voor de oortelefoon van de Blaupunkt Derby kwijtgeraakt.
Overal gezocht maar nergens kunnen vinden.We denken dat één van onze poezen er iets mee te maken heeft.:-(
Misschien is er wel iets passend te vinden maar een origineel zou mooier zijn.
Doormeter gat is 11mm
[image]
[image]

Alvast bedankt en groeten, Armand

Blaupunkt Derby 94720 afdekkapje oortelefoon

door Armand @, België, 20-05-2025, 09:21 (3 dagen geleden) @ Armand
Gewijzigd door Armand, 20-05-2025, 09:24

Op de site van PA3ESY https://www.pa3esy.nl/ontvangers/blaupunkt_derby/html/derby_set.html staat een ouder model Derby (geen AFC) maar het afdekkapje voor oortelefoon is hetzelfde.

[image]

Groeten, Armand

door Hans van Kampen @, Voorhout, 21-05-2025, 21:51 (1 dag en 18 uur geleden) @ Armand

Heilige Antonius beste vrind, zorg dat ik het afdekkapje vind zij mijn moeder vroeger en ook wat in het huis kwijt raakt komt in het huis weer terecht en moet bij jouw ook het geval zijn Armand.

Als ik maten heb draai ik het wel voor je uit wit kunststof en spuit ik het cremewit, (beter dan dat gat)laat maar weten.

Eerst maar alle poezen in huis bij elkaar roepen en op een rijtje zetten met de vraag waar het kapje gebleven is :-D

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

door Armand @, België, 22-05-2025, 06:40 (1 dag en 9 uur geleden) @ Hans van Kampen
Gewijzigd door Armand, 22-05-2025, 06:42

We geven de moed nog niet op Hans.
Stond al langer gepland om enkele vitrinekasten bij te maken en de kleine radio's te verplaatsen van beneden naar boven.En als je bezig bent met iets, lopen de poezen altijd nieuwsgierig in de buurt.Ze houden ook niet zo van verandering.
Niet aan gedacht maar wat ik me nu herinner is dat het afdekkapje nogal loszat en zal er uitgevallen zijn.Dat is natuurlijk een leuk speeltje voor poezen.Misschien ergens onder of in gekieperd?
Vinden we het niet meer terug dan laat ik het weten.

Bedankt en groeten,
Armand