KSGER T12 soldeer station (Toestel of techniek)

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 23-07-2025, 14:05 (14 uur en 29 minuten geleden) @ Armand

Chinezen klonen
En maken met super slechte onderdelen of het na een dag kapot gaat zal hun een biet zijn
Als ik een ontwerp maak van een radio ga me naar philips en wil voor 2,50 in de handel zetten
Zegt men ga maar ergens anders heen dit kunnen wij niet doen
Nu ga ik naar een chinees en doen mijn verhaal en zegt ja hoor
In zijn schuurtje maakt hij met vervuild dielectricum condemsatoren die enorm afwijken en paar nep transistoren
Vervolgens zet hij kinderen aan de arbeid oom te maken
Het radiootje kom op 2,50 op de markt je koopt het en binnen tweedagen defect.
Wat denkje van de textiel branche waar kinderen van 8 jaar kleding zitten te naaien
Artikelen die hier niet verkocht mogen worden door schadelijke giftstoffen wordt daar gemaakt
De overheid weet dit en gaat medio volgend jaar actie nemen bij de bulk goederen in zakken contoleren en flinke belasting heffen
Zodatnhet niet meer aantrekkelijk is om te bestellen . En we weer naarbeuropeesche producten gaan kopen.
De chinezen hebben schijt aan het milieu en werk omstandigheden.
Daar bij zijn wij ook scholdig aan om te kooen.
Koop je spullen bij reichelt conrad .dan de troep bij ali temu en shein en let maar op privacy regels kennen ze niet en zetten software op je phone om je te volgen .
Zelf in chine ken je voor 50€ iphone 16mkopen die nep is en binnen paar dagen stuk is.
Duurzaam is beter voor het milieu en we moeten langer mee .
Grt René

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks