Systron Apparatenstekker (Gezocht)

door Anton van den Oever @, Hazerswoude-dorp, 12-04-2026, 17:26 (2 uur en 19 minuten geleden) @ S van Seijen
Gewijzigd door Anton van den Oever, 12-04-2026, 17:44

Nu mijn collega vragen om dit te printen en dan kan ik de multimeter weer gebruiken.

Tja, dan heb je wel het plastic maar dan nog een paar goede bussen met veercontacten erin... [image]
Moet het perse origineel blijven lees dan niet verder, maar mocht praktische bruikbaarheid zwaarder wegen dan kun je er relatief eenvoudig een z.g.n. Mickey Mouse chassisdeeltje in zetten.
Vaak alleen maar even de oude bevestigings gaatje in sleufgaatje veranderen met een sleutelvijltje en klaar is Klara.
In mijn Wavetek generator bijvoorbeeld zat het er in een kwartiertje in.

[image]

[image]

Van die snoeren heeft waarschijnlijk iedereen er nog wel een paar ergens liggen en anders bij de kringloop voor een eurietje.;-)

Mocht je nog verder willen zoeken, die originele snoeren is nog wel aan te komen, zeker op Epay maar van de prijzen die er voor worden gevraagd wordt je wel een beetje verdrietig. :-(
De originele fabrikant was Switchcraft en het type is 163.
Overigens is het ook nog eens een relatief gevaarlijke connector, de buscontacten kun je zowat aanraken als een beetje hard erop drukt.

[image]
m.vr.gr.
Anton van den Oever

Edit: Dit bedoel ik dus: Klik

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks