Software update (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 22-07-2009, 10:25 (5389 dagen geleden)

Ook hier is de software naar de laatste versie ge-upgrade.

Vooralsnog zijn de nieuwe functies "BBcode invoegen" en "Flash video's invoegen" uitgezet.

Verwachten doe ik het niet, maar mocht je onverhoopt toch tegen problemen aanlopen, stuur dan even een mailtje.

Forumbeheer

Update bleek toch niet zo simpel als gedacht

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 26-07-2009, 00:10 (5386 dagen geleden) @ Forumbeheer

Alvorens met de update aan de slag te gaan heb ik het "change log" eerst eens grondig doorgenomen.

Hieruit bleek dat er met betrekking tot de categorie-keuze slechts 2 velden aan de gebruikersdatabase
moesten worden toegevoegd en er enkele nieuwe functies aan de software waren toegevoegd.

Een simpele update zou je zeggen. Niets bleek echter minder waar. Met die nieuwe functies waren
er her en der nieuwe variabelen ingevoegd die op andere plaatsen weer niet bekend waren en voor
lege velden en/of labels zorgde. Daarnaast werkte de template die het uploaden van foto's verzorgt
niet correct. Voorts zwijg ik nog maar over de "onzin-functies" die in diverse schermen waren ingevoegd
en derhalve ook weer zijn verwijderd.

Het "zoek de verschillen spelletje" en de correctie hiervan heeft aardig wat tijd gekost, maar het is mij
gelukt om de boel weer fatsoenlijk aan de gang te krijgen.

Forumbeheer

powered by my little forum