Am middengolfzendertje (Aangeboden)

door reneke @, Best, 02-08-2015, 08:33 (3162 dagen geleden)
Gewijzigd door reneke, 02-08-2015, 08:35

[image]AM MW pll midden golf zendertje bouwpakket oscillator maar dit keer met opgebouwde 230 v voeding en stereo audio ingang.

Kan geleverd worden als bouwpakket maar ook kant en klaar in elkaar gesoldeerd.

Makkelijk in elkaar te zetten bouwpakket.
Door middel van 8 dip switches is de frequentie in te stellen tussen 531 tot en met 1602Khz. In stappen van 9 Khz
Ze zijn zelfs bruikbaar van 9 tot en met 2304 Khz. (codetabel wordt digitaal als pdf meegestuurd)
Print werkt met x-tal 9.216Mhz en ic's CD4053B,CD4060B,CD4046B,CD40103B enLM358N.


Print met alle componenten inclusief de antenne versterker zonder antenne audio en voeding connectoren (Bedrading kan rechtstreeks op de print gesoldeerd worden.) kost 27,00 euro
excl verzending

Print compleet met alle componenten inclusief de antenne versterker en connectoren kost 28,5 euro. excl verzending

Documentatie wordt per e-mail verstuurd als PDF bestand.

Voedingsspanning 230 V.
Eenvoudig te bouwen
Eenvoudig in bediening (geen HF afregeling nodig)
Zeer stabiel (kristalgestuurd)
Frequenties exact op de officiële kanalen (531 - 1602 kHz in stappen van 9 kHz)
Stereo audio ingang.

Omvang levering print eventueel de onderdelen en een beschrijving (als pdf).
Afmeting: 107x100mm

Benodigd gereedschap.
Soldeerbout en een kniptang.

Durf of kun je hem niet zelf in elkaar zetten dan kan ik dat voor 7,5 euro meer ook doen.
Ze gaan dan ook getest de deur uit.

LET OP gebruik binnen de eu is enkel toegestaan met een dummyload en dus niet aan een antenne.
Zou je er wel een antenne aanhangen dan is het bereik van de zender zo'n 50 meter (met draad antenne van 2 meter en de antenne versterker maximaal op afgeregeld)
Uiteraard is dit getest op een lege frequentie.
Gebruik is op eigen risico.

LET OP Op de print is 230v aanwezig hier dien je dus mee uit te kijken.

Meerdere sets leverbaar

De optie om een led te plaatsen die de modulatiediepte aangeeft is aanwezig.
Ook de audio is aangepast zodat ook hogere tonen doorgelaten worden.
Dit is ook weer uit te schakelen.

Ophalen kan in Best.
Verzendkosten voor alleen een print binnen Nederland 1,50 euro.
Verzendkosten voor alleen een print naar België of Duitsland 3,00 euro.
Verzendkosten Zender niet gebouwd binnen Nederland zijn 2,50 euro.
Verzendkosten Zender niet gebouwd naar België of Duitsland zijn 4,00 euro.
Verzendkosten Zender gebouwd binnen Nederland zijn 3,00 euro.
Verzendkosten Zender gebouwd naar België of Duitsland zijn 4,50

Am middengolfzendertje

door soundman2 @, Wouw, 02-08-2015, 12:36 (3162 dagen geleden) @ reneke

[image]AM MW pll midden golf zendertje bouwpakket oscillator maar dit keer met opgebouwde 230 v voeding en stereo audio ingang.

Kan geleverd worden als bouwpakket maar ook kant en klaar in elkaar gesoldeerd.

Sluit dit ontvangertje erop aan en zet de modulator op 747. Je hebt dan weer radio 5 op de goede plaats......

radio


Soundman2

Am middengolfzendertje

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 02-08-2015, 18:11 (3162 dagen geleden) @ soundman2

Bij die radio waar je naar verwijst zie ik geen prijs staan.
Wat kosten die dingetjes per stuk of per vier of zestien?

Am middengolfzendertje

door soundman2 @, Wouw, 02-08-2015, 20:18 (3162 dagen geleden) @ Gerard in Zeist

Bij die radio waar je naar verwijst zie ik geen prijs staan.
Wat kosten die dingetjes per stuk of per vier of zestien?

Dat is bij de importeur. die verkoopt niet aan particulieren, maar als je het modelnummer in google inklopt zijn er heel veel leveranciers, beginnend vanaf zo'n 40 euro.
Wil je er zestien kopen, kun je wellicht even Nedis bellen of ze toch leveren.

Soundman2

Am middengolfzendertje

door Otto @, Drenthe, 02-08-2015, 13:15 (3162 dagen geleden) @ reneke

Zie ik nou de aardvlakken gewoon tot aan de 230V door lopen? Volgens mij is er geen enkele rekening met de kruipafstanden gehouden. Als dat zo is, dan is dit ontwerp zeer onveilig. Als je iets van een ander kopieert, doe het dan goed, zou ik zeggen :-)

Otto

Am middengolfzendertje

door Julius ⌂ @, Dronten, 02-08-2015, 17:41 (3162 dagen geleden) @ reneke
Gewijzigd door Julius, 02-08-2015, 17:48

Ziet er erg mooi uit. En inzake die 230 volt enz. Ik zie niks........

Dit is dus als additionele info erg leuk:

http://www.lpam.nl/


Juul - PE0GJG die dat in 1963 al deed met 1 transistor en 1 kristal. Moduleren op de basis. Ging voortreffelijk.

[image]

Am middengolfzendertje

door ruudtx @, Utrecht, 02-08-2015, 20:09 (3162 dagen geleden) @ Julius

Maakt het moduleren op de basis het geen FM zender?
Met flankdetectie natuurlijk ook op AM radio hoorbaar. A Steringa Idzerda had met zn 1 buis zender en roostermodulatie ook al een FM zender

Am middengolfzendertje

door Julius ⌂ @, Dronten, 03-08-2015, 08:09 (3161 dagen geleden) @ ruudtx

Ja, Ruud dat is zo maar het was 1963 en een buizenradio etc. en ik was 16 en nog helemaal niet zo "electronisch'.

Am middengolfzendertje

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 02-08-2015, 22:21 (3161 dagen geleden) @ Julius
Gewijzigd door Maarten Bakker, 02-08-2015, 22:24

Ik zie ook een groundplane gewoon onder de trafo en printkroonsteen verdwijnen, zou dus zomaar kunnen dat Otto gelijk heeft. De TS zal zijn layout dan toch wat aan moeten passen om een veilig niet-geaard product te kunnen verkopen.

(ruwweg: voor geaarde producten >2mm tussen net en aarde/aanraakbaar, voor niet-geaarde/dubbelgeïsoleerde producten >4mm tussen net en massa/aanraakbaar vereist)

Am middengolfzendertje

door Otto @, Drenthe, 03-08-2015, 12:13 (3161 dagen geleden) @ Maarten Bakker

(ruwweg: voor geaarde producten >2mm tussen net en aarde/aanraakbaar, voor niet-geaarde/dubbelgeïsoleerde producten >4mm tussen net en massa/aanraakbaar vereist)

Ik weet de getallen niet meer zeker, maar meende dat de norm op 4,2 of 4,3 mm staat. Voor mijn PLL-zendertje houd ik een een afstand aan van 5 mm (zie onderstaand plaatje. Let even niet op de rode toevoegingen, hoewel die weer kunnen dienen om het printje van de TS weer veilig te maken).

[image]

Otto

Am middengolfzendertje

door Erik @, 03-08-2015, 17:17 (3161 dagen geleden) @ Otto
Gewijzigd door Erik, 03-08-2015, 17:22

Volgens de NEN 3140:

Voor een klasse1 toestel (toestel met randaarde) moet een kruipafstand van 3 mm worden aangehouden.

Voor een klasse2 toestel (toestel zonder randaarde) moet de kruipafstand 6 mm zijn.

Ook moeten bij klasse2 toestel alle netspannings delen dubbel geisoleerd zijn ( b.v. isolatieplaatje over de 230V soldeerpunten op de print.

Zonder deze dubbele afscherming (maar wel met 6mm kruipafstand) valt een toestel onder klasse0, een klasse die niet langer geadviseerd wordt.

Ook moet een eventueel aanwezige netschakelaar altijd dubbelpolig schakelen, of en moet een stand-by ledje zijn dat aangeeft dat de schakeling onder spanning staat.

Info:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrische_veiligheidsklasse

Am middengolfzendertje

door reneke @, Best, 03-08-2015, 17:30 (3161 dagen geleden) @ Erik
Gewijzigd door reneke, 03-08-2015, 17:33

Dag Erik,


Klasse 1 en 2 zijn mij goed bekend en de nen3140 ook.
Maar voor zover ik weet staat daar niets over kruipspanning vermeld.

3mm en 6 mm ? door lucht, op de print, natte omgeving, droge omgeving print met lak of zonder lak?

Am middengolfzendertje

door soundman2 @, Wouw, 03-08-2015, 18:46 (3161 dagen geleden) @ reneke
Gewijzigd door soundman2, 03-08-2015, 18:48

Dag Erik,


Klasse 1 en 2 zijn mij goed bekend en de nen3140 ook.
Maar voor zover ik weet staat daar niets over kruipspanning vermeld.

3mm en 6 mm ? door lucht, op de print, natte omgeving, droge omgeving print met lak of zonder lak?

Kruipwegen zijn zo groot, omdat ook als het materiaal verouderd en vervuild, alles nog veilig moet zijn.
Ook condens mag geen gevaar opleveren,
Als je op een winterse dag een apparaatje van buiten naar binnen brengt, staat het vol condens.
Veel artiesten en diskjockeys hebben kostbare apparatuur defect zien raken doordat de geluidsapparatuur van uit de koude vrachtwagen in een warme zaal terecht kwam.
Bij reparatie blijkt dan ook vaak dat bij fabrieksontwerpen, niet altijd correct wordt omgegaan met aanbevelingen.
Ook bij het printje van Otto had ik destijds wat vragen.

Soundman2

Am middengolfzendertje

door reneke @, Best, 03-08-2015, 17:18 (3161 dagen geleden) @ Otto
Gewijzigd door reneke, 03-08-2015, 17:32

[image][image]
De ground loopt inderdaad door tot aan de transformator ingang.
Wel is de print voorzien van industriële fabrieks-lak die dus ook isoleert.
Kortsluiting kan dus eigenlijk nooit.
Voor de zekerheid heb ik vandaag de megger erbij gepakt en eens gekeken wat de print daar op doet.
Geen vonken op 1000 V
En de weerstand is niet meetbaar 1e meter (fluke) kan maar meter tot 1000 megaohm, en de 2 de meter (Benning) houd op bij 22 gigaohm.
Op alle 2 de meters heb ik dus geen enkele meetbare weerstand tussen massavlak en de 2 ingangen van de 230 V.

Ik weet dat er tegenwoordig steeds meer materiaal uit azie komt waar de contacten ook erg dicht op elkaar liggen waar zelfs gewoon een CE keurmerk op zit.
De norm hierover ben ik nog niet tegen gekomen maar daar zoek ik nog even op verder.
Hier en daar wordt er gesproken over 2 mm voor klasse 1 en 4 of 5 mm voor klasse 2 maar voor gelakte print wordt er weer minder vereist omdat daar geen sluiting kan ontstaan.
Allemaal forumwerk dus niets officieels.

(@ Otto dit is geen kopie van een print van jou, dat had ik misschien beter wel kunnen doen ;-) dan was deze commotie er nooit geweest)
Wist overigens ook niet dat jij er ooit een gemaakt had met voeding aan boord?
Heb je die ook ooit verkocht gehad of enkel voor eigen gebruik?

Compleet getekend in Sprint layout met de automassa functie aan.
Grotendeels het schema van jou en daar heb ik wat aanpassingen op gedaan.

Hoog frequent is een leuke hobby en dat moet het ook blijven.
Ook jij kunt als geen ander beamen dat je het voor het geld niet hoeft te doen.


Rene

Am middengolfzendertje

door Otto @, Drenthe, 03-08-2015, 18:35 (3161 dagen geleden) @ reneke

De ground loopt inderdaad door tot aan de transformator ingang.

Dat is dus fout. Eigenlijk kun je dat niet verkopen.

Wel is de print voorzien van industriële fabrieks-lak die dus ook isoleert.

Dat telt niet. De lak is te dun om veilig te zijn. Bovendien heb je er makkelijk een kras op en komt het koper bloot te liggen.

Voor de zekerheid heb ik vandaag de megger erbij gepakt en eens gekeken wat de print daar op doet.

Is niet relevant.

Ik weet dat er tegenwoordig steeds meer materiaal uit azie komt waar de contacten ook erg dicht op elkaar liggen waar zelfs gewoon een CE keurmerk op zit.

Is niet relevant. Bovendien is verwarring met het "Chinese Export" logo zo gemaakt.

@ Otto dit is geen kopie van een print van jou, dat had ik misschien beter wel kunnen doen ;-) dan was deze commotie er nooit geweest)
Wist overigens ook niet dat jij er ooit een gemaakt had met voeding aan boord?

Ja hoor in 2010 al, Juist dit jaar nog een serie bij laten maken.

Heb je die ook ooit verkocht gehad of enkel voor eigen gebruik?

In totaal een honderdtal verkocht via het forum. Vreemd dat je daar overheen hebt gekeken. Ik heb nog een 10 tal printen over. Die kun je wel overnemen voor een zacht prijsje.

Otto

P.S. je had de lay-out ook even door mij kunnen laten reviewen. Doe ik echt niet moeilijk over. Nu zit je met een serie nutteloze printen.

Am middengolfzendertje

door Julius ⌂ @, Dronten, 03-08-2015, 18:47 (3161 dagen geleden) @ Otto

Ik ben al sinds 1975 zendamateur en knutsel wat af. En volgens mij ben ik dus gezien alle reacties gevaarlijk bezig.
Ik vind het wel een beetje gezeur zeg! Kom op heren !
Mooi gedaan reneke !

Drank is gevaarlijker......sic


Juul

Am middengolfzendertje

door soundman2 @, Wouw, 03-08-2015, 18:52 (3161 dagen geleden) @ Julius

Ik ben al sinds 1975 zendamateur en knutsel wat af. En volgens mij ben ik dus gezien alle reacties gevaarlijk bezig.
Ik vind het wel een beetje gezeur zeg! Kom op heren !
Mooi gedaan reneke !

Drank is gevaarlijker......sic


Juul

Het moet vooral veilig zijn in de handen van elektrische leken. Die weten echt niet waarop ze moeten letten en waar het gevaar schuilt.


Dan heb ik het nog niet over aansprakelijkheid als je een mogelijk onveilig product in een wat groter aantal aan de man brengt.
Fabrikanten doen soms kostbare terugroepacties en dat is niet voor niets.

Soundman2

Am middengolfzendertje

door Julius ⌂ @, Dronten, 03-08-2015, 19:23 (3161 dagen geleden) @ soundman2

Maar die mensen gaan niet alleen maar een printje kopen.
Die willen een compleet apparaat.


Juul

Am middengolfzendertje

door Otto @, Drenthe, 03-08-2015, 20:50 (3160 dagen geleden) @ Julius

Maar die mensen gaan niet alleen maar een printje kopen.
Die willen een compleet apparaat.

TS biedt toch gebouwde printen aan?

Am middengolfzendertje

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 03-08-2015, 22:46 (3160 dagen geleden) @ Julius

Wel degelijk moet je daar rekening mee houden.

Als er wat met die trafo gebeurd staat de boel via de tulppluggen onder spanning.

En genoeg verbrande printtrafo's gehad.
Door gespetterde printplaten.
Printen branden niet ze smeulen, gevolg kool en dat geeft geleiding.

Mis ik ook een zekering.
Als er wat secondair ontploft staat die printtrafo te koken.
En elko's doen dat, trekken de brugcel om zeep etc etc.

Juist dit wat geen geluid geeft (uit zich zelf) gedoemd om aan te laten staan.

@ Juul, dat je niet weet wat veiligheden zijn als je sinds 1975 knutselt,
is dat toch wel een grof gebrek aan je leesvaardigheid.
Ieder Hobbyblad staan eerste pagina's vol met veiligheids notes.

Maar ook zonder dat met normaal logisch denkwerk kom je er ook.

Dat je dat negeert moet je zelf weten.
Gezegd ben ik ook geen heilig boontje, genoeg aan de spanning gehangen.
Vanochtend nog, 600V voeding had ik vrijdag vervangen ivm defect.
En als die 1k8 weerstand er uit ligt blijven die dikke koker elko's beide echt VOL.
Dus lekker aan het solderen en jawel de ontlading via..... boel lelijke woorden....

Als lui nooit iets gesloopt hebben en gekeken hebben hoe fabrieksmatig heden de boel in elkaar steekt,
Ieder stukje voeding druipt af van ruimte tov de secondair.

Kreeg al laatst bij bestelling van een rolletje soldeer 4 pagina's veiligheid
bij geleverd.

@ Rene,
Frees gewoon even die toplaag koper weg, of leg laagspanning verbinding
even door naar dat 3pen plugje.
Los adaptertje als advies en
Opgelost.
Gewoon toegeven foutje gemaakt, overkomt de beste.

Am middengolfzendertje

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 06-08-2015, 21:45 (3157 dagen geleden) @ Maurice

Toevallig vandaag zo'n door brandende print te pakken.
Kijk bij Wit-Blauw draadje waar de print staat te smeulen.
Beide Blauw-wit draad is de secondair trafo.

Tevens doordat deze Primair een Rehostaat van 100 Ohm in serie heeft staan
staat deze mooi rood door die sluiting.
Puur verbranding en hierdoor ontstaat kool en dat geeft geleiding.
EN ja is wel een 650Vdc voeding. 230V Primair.
Normaal heeft deze een 500mA zekering en wordt die keurig stuk getrokken.
Nu ivm DEMO staat er wat meer tussen voor het effect.(Gaat toch de prullenbak in)

[image]

Am middengolfzendertje

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 04-08-2015, 02:00 (3160 dagen geleden) @ Julius
Gewijzigd door Maarten Bakker, 04-08-2015, 02:02

Voor eigen gebruik maakt dat niet zoveel uit als je er zelf mee kunt leven en in leven bij blijft. Ik leef ook heus niet helemaal volgens de regeltjes.

Zodra het product je deur verlaat heb je toch op zijn minst een beetje de verantwoordelijkheid voor schade aan aangesloten apparatuur en mensen, als je die schade redelijkerwijs kon zien aankomen en voorkomen (en dit is zo'n geval waarin dat kon).

Am middengolfzendertje

door Otto @, Drenthe, 03-08-2015, 18:52 (3161 dagen geleden) @ Otto

René,

Het klink allemaal wat hard, maar ik herinner me nog wel de discussies die er zijn gevoerd over de veiligheid. Ik kan de discussie niet direct terug vinden, maar wel de bespreking van de print zoals het geworden is: http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=4785
Otto

Am middengolfzendertje

door snameroc @, Etten Leur, 03-08-2015, 20:59 (3160 dagen geleden) @ Otto

gewoon net adapter gebruiken, maakt het een stuk veiliger en makkelijker.

Johan

Am middengolfzendertje

door reneke @, Best, 04-08-2015, 20:16 (3160 dagen geleden) @ Otto

Ik ga morgen even kijken wat er machinaal weg te frezen valt.
Ook is er de optie om er 1 gaatje bij te maken en de print te aarden.

Wat me het meest opvalt is dat er wel door meerdere mensen hierop gewezen wordt, maar ik het nergens officieel terug kan vinden.

Heb er vandaag de CE richtlijn nog even bij gepakt.
Maar ook daar wordt er niet zo specifiek op ingegaan.

Rene

Am middengolfzendertje

door Arjan Havelaar @, 18-08-2015, 06:01 (3146 dagen geleden) @ reneke
Gewijzigd door Arjan Havelaar, 18-08-2015, 06:08

Hallo Rene,

Wat me het meest opvalt is dat er wel door meerdere mensen hierop gewezen wordt, maar ik het nergens officieel terug kan vinden.

De regels voor de minimum isolatie afstanden etc. zijn te vinden in de EN 60950 norm.

In een ander bericht heb je het over industriële isolerende lak op de print.
Dat is absoluut niet het geval. Die lak is niet voor isolatie bedoeld!
Die lak noemen we in de PCB wereld een soldeermasker, en die is ervoor om te zorgen dat er bij het automatisch soldeerproces (golfsolderen) geen sluitingen optreden tussen de sporen.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Am middengolfzendertje

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 04-08-2015, 01:57 (3160 dagen geleden) @ reneke
Gewijzigd door Maarten Bakker, 04-08-2015, 02:06

De reden dat ik 4mm in mijn hoofd had (het blijkt tegenwoordig 6 te zijn, dat vind ik dan weer best veel), is dat de isolatiesterkte voor een niet geaard apparaat geen 1000V moet zijn, maar >4000V!

Bij netspanning lijkt me de vuistregel dat je minstens de daarvoor algemeen geaccepteerde norm moet volgen, zelfs als metingen volgens een eigen minder strenge norm uitwijzen 'dat het wel goed zal gaan', toch wel gewenst. Zelfde categorie (letterlijk en figuurlijk) als het toepassen van bijvoorbeeld Y condensatoren.

Gevolgschade aan aangesloten apparaten, brand, electrische schok zijn allemaal relatief zeldzame bijverschijnselen waar in zulke normen rekening mee wordt gehouden. De kans op zulke verschijnselen verzestienvoudigen (ik doe er even een wilde gooi naar op basis van een kwadratische extrapolatie, geen meetgegevens van keuringsinstituten bij de hand), maakt van een zeldzaam verschijnsel niet opeens iets dat elke dag misgaat maar alsnog zou ik het risico niet willen nemen.

De tip die elders genoemd wordt om de boel even bij te frezen (en dan weer af te lakken) lijkt me het makkelijkst.

Am middengolfzendertje

door henkk56 @, 04-08-2015, 07:31 (3160 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Waarom trouwens niet gewoon zo'n handig adaptortje gebruikt,ben je van alle ellende af.

Henk

Am middengolfzendertje, brom bij adapter

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 04-08-2015, 09:11 (3160 dagen geleden) @ henkk56

Waarom trouwens niet gewoon zo'n handig adaptortje gebruikt,ben je van alle ellende af.

Als ik mijn Ottozendertje op een adapter aansluit, heb ik gauw last van brom.
Nu heb ik er een vrij zware 12V voeding bij, ooit bedoeld voor 27Mc kackels en acculaden.
Met die voeding is Otto weer bromvrij.
Wat zijn de beste tips om geen brom te krijgen op een adapter?

Am middengolfzendertje, brom bij adapter

door francois129 @, Aartselaar - België, 04-08-2015, 09:46 (3160 dagen geleden) @ Gerard in Zeist

beste,

Misschien vind je meer info in deze draad. http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=20903.

François

Am middengolfzendertje, brom bij adapter

door Ed van der Weele † @, Zeist, 04-08-2015, 14:29 (3160 dagen geleden) @ francois129
Gewijzigd door Ed van der Weele †, 04-08-2015, 14:55

Misschien vind je meer info in deze draad. http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=20903.

Ik denk dat het probleem dat Gerard ondervindt inderdaad ongeveer hetzelfde is als dat ik had.
De oorzaak was hoogfrequente rommel uit EEN ANDERE adapter (een schakelende voeding) die het MG-zendertje moduleerde.
Door alle adapters in huis één voor één uit te trekken vond ik de boosdoener.
De oplossing was om een paar spoeltjes in serie met de 230V aansluiting van de adapter te zetten.
Ik had nog een netfilter uit een oude pc-voeding liggen die ik ervoor heb gebruikt.

Am middengolfzendertje

door Frans @, Bredene, België, 10-08-2015, 20:03 (3154 dagen geleden) @ reneke

Hallo,

Misschien en wat late reactie op deze discussie , als je nu de transfo omdraait met de aansluitingen naar boven , de sec met draadjes door verbind naar de print
en aan de prim rechtsteeks het netsnoer aansluit dan is de netspanning van de print weg en geen probleem meer met gevaar op doorslag en veiligheid.

Groeten
Frans,

Am middengolfzendertje

door johan @, Waalwijk, 13-08-2015, 06:03 (3151 dagen geleden) @ Frans

Mijn ervaring is niet op de zelfde net lijn.
GR-Johan

Am middengolfzendertje

door Anjer, 20-09-2015, 17:10 (3113 dagen geleden) @ reneke

@ reneke,

Zou graag zo’n mini middengolfzendertje met antenneversterker gebouwd willen bestellen.
Mail optie bleek niet te werken.
Laat me even weten hoe we de bestelling verder gaan regelen,
Met vriendelijke radio groet,
Arjen.

Am middengolfzendertje

door reneke @, Best, 20-09-2015, 20:41 (3112 dagen geleden) @ Anjer

Je hebt mail :-)

Am middengolfzendertje

door G.G. de Reus @, 29-09-2019, 18:12 (1643 dagen geleden) @ reneke

Hallo, reneke

Is het am zendertje nog leverbaar, en zo ja hoe is de betaling te verzorgen.
met vriendelijke groet,

G.G. de Reus

Am middengolfzendertje

door Bjorn Kusters @, 28-08-2020, 23:43 (1308 dagen geleden) @ reneke

Hallo René,

Ik heb je een bericht gestuurd via het forum.

Gr Bjorn

powered by my little forum