Sites met schema's en catalogi (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 22-11-2017, 13:02 (2339 dagen geleden)
Gewijzigd door soundman2, 22-11-2017, 13:04

Als je het nog niet hebt, staat het wellicht op deze site.
http://www.vintageshifi.com/
Ik zocht een schema van Grundig. Er staan er honderden, maar ook oude catalogi etc.
In diverse talen.

Sites met schema's en catalogi

door Marbel @, Hoorn N-H, 23-11-2017, 15:43 (2337 dagen geleden) @ soundman2

Hallo Henk,

Ik was er al bekend mee, maar bedankt voor het delen.

evengoed weinig replay van collega's :-(

Bram

Sites met schema's en catalogi

door franshack @, Hengelo ov, 23-11-2017, 20:55 (2337 dagen geleden) @ soundman2

Volgens mij een nep-site zelden zoveel reclame gezien, maar ik ben benieuwd waar je daar dat schema hebt gevonden...

fr

--
The boldness of ignorance:
'I have split atoms, but no energy was released'.
Tesla

Sites met schema's en catalogi

door Marbel @, Hoorn N-H, 23-11-2017, 21:30 (2337 dagen geleden) @ franshack

Ik zou zeggen....leer zoeken voor dat je roept!:-P

Boven in het menu kies je voor engels en dan klik je op download
en klik in het volgende scherm op download PDF hier staan veel merken!:-P
meteen in pdf format...

groet, Bram

Sites met schema's en catalogi

door JohanB @, Sleidinge (BE), 23-11-2017, 21:33 (2337 dagen geleden) @ franshack

Frans, gebruik je 'Ghostery' in Google? Heb ik (denk ik) via dit forum leren kennen. Blokkeert de meeste reclame waardoor het een best geniet- en bruikbare website wordt.

Grts - Johan

Sites met schema's en catalogi

door Ed van der Weele † @, Zeist, 23-11-2017, 23:11 (2337 dagen geleden) @ franshack

Met Adblocker heb je geen last van reclame.

Ik zag ook geen menu en van slechts enkele merken een heleboel fotootjes.
Na de andere reacties en nog eens goed kijken werd het pas duidelijk.
Deze website houdt zich niet aan de gebruikelijke manier van het beeld aanpassen aan de ruimte die de webbrowser biedt, maar heeft een vast ingestelde breedte.
Daardoor valt het menu aan de rechterkant buiten beeld.

[image]

Als je naar rechts scrolt of de breedte van de browser vergroot zie je wel het menu.

[image]

Sites met schema's en catalogi

door Marbel @, Hoorn N-H, 24-11-2017, 15:42 (2336 dagen geleden) @ Ed van der Weele †
Gewijzigd door Marbel, 24-11-2017, 15:46

Dank je Ed,

Nu heb ik misschien wel wat te hard geroepen als Frans dat menu niet kon zien (sorry Frans)

Dat wegvallen van het menu is mij ontgaan daar het bij mij niet gebeurd.
Verder moet ik zeggen dat op deze site echt schema's staan van oudere apparatuur
die ik elders nog niet gezien heb.

Bram

Sites met schema's en catalogi

door Jan 1 @, Tilburg, 01-12-2017, 14:21 (2330 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Ed. Ik gebruik deze ad blocker; ADGUARD 6.2 Premium. Nog nooit zo'n goede gehad.
Op allerlei voorkeuren en websites in te stellen en werkt zonder problemen of vertragingen te geven. :-)

Sites met schema's en catalogi

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 24-11-2017, 21:25 (2336 dagen geleden) @ franshack

Ik kan de reclame nergens vinden. Nou blokkeert Ghostery bij mij wel 3 Google-onderdelen, maar dat is voor een dergelijke site een buitengewoon nette score. Meestal zit er meer ellende op. Verder kun je met de knoppen rechts in beeld navigeren.

Sites met schema's en catalogi

door Ed van der Weele † @, Zeist, 24-11-2017, 22:32 (2336 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Ik kan de reclame nergens vinden.

Bij het zoeken naar dat verborgen menu zette ik even Adblock in Firefox uit en direct kwam een stortvloed van reclameboodschappen over het scherm.

powered by my little forum