Blaupunkt Derby Commander servicedoc (Gezocht)

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 30-10-2018, 13:13 (2004 dagen geleden)

Hallo mensen,

Ik zoek de service documentatie voor de Blaupunkt Derby Commander 7651560 kofferradio.
Bij de NVHR is alleen een foto te vinden.
RMORG geeft halve pagina's per keer (met een max van 3 per dag) dus dat duurt nogal.
Mocht iemand deze documentatie elders weten te vinden dan houd ik mij aanbevolen.

Alvast bedankt,groeten,

Henk

Blaupunkt Derby Commander servicedoc

door Ben ⌂ @, Waddinxveen, 30-10-2018, 17:46 (2003 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Ik heb de originele servicedoc, maar om dat nu te scannen kost ook veel tijd.
Mocht je een specifiek blad willen hebben dan kan dat.
Groet, Ben

Blaupunkt Derby Commander servicedoc

door Wil ⌂ @, 30-10-2018, 18:58 (2003 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Deze staat hier

Groeten,
Wil

Blaupunkt Derby Commander servicedoc

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 30-10-2018, 19:33 (2003 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Naast de genoemde sites kun je ook eens op doctsf.com kijken, een heel uitgebreide Franse site die ten onrechte vrij onbekend is hier. Zie
https://www.doctsf.com/documents/afficher_document.php?num_doc=36413&num_fic=1
Doctsf heeft heel veel documentatie van Europese toestellen, ik ben er vaak geslaagd, ook voor Philips. Onthoud die naam!

Blaupunkt Derby Commander servicedoc

door J vd Westelaken @, Den Dungen, 30-10-2018, 19:46 (2003 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Hallo Henk,

Ik heb de 26 pagina tellende servicedoc in pdf voor je, bij interesse stuur even een pm.

M.vr.gr. Jan

Blaupunkt Derby Commander servicedoc

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 01-11-2018, 21:29 (2001 dagen geleden) @ J vd Westelaken

Beste mensen,

Het is inmiddels gelukt en ik dank jullie allen hartelijk voor jullie moeite en reacties.

Met vriendelijke groeten,

Henk

powered by my little forum