Donatieronde 2019 (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 07-12-2018, 02:59 (7 dagen geleden)

Beste forumgebruikers,

Na een geslaagde migratie en met de meeste issues inmiddels opgelost (wat openstaat wordt nog aan gewerkt), is het tijd om wat verder vooruit te kijken.

Ik heb gemerkt dat ik lang niet de enige ben die het forum na aan het hart ligt en ben van plan het nog tot in lengte der jaren open te houden. Al in de tijd dat het forum onbereikbaar was kreeg ik van diverse mensen te horen dat ze graag zouden bijdragen in de kosten van reanimatie en instandhouding. Dat stel ik zeer op prijs, want hoewel ik het uit principe heb overgenomen is het wel handig als het voortbestaan niet volledig op mijn schouders rust.

Elke donatie, hoe klein ook, is daarvoor welkom. Het gaat uiteindelijk ook om het gebaar. Als er wat zou overschieten, investeer ik dat zoveel mogelijk in het verdere behoud van online electronica-erfgoed.

Mijn bankgegevens zijn:
NL88INGB0003644472
t.n.v. M.A.E.Bakker, Delft

Onder vermelding van: forumdonatie 2019 en je gebruikersnaam (*)

Voor buitenlandse transacties hoort daar ook nog de BIC/SWIFT bij: INGBNL2A

Verder mag je me natuurlijk altijd mailen, of in persoon aanspreken op de NVHR-ruilbeurs als je vragen of opmerkingen hebt over doneren of de verdere beslommeringen rond het forum.

(*) Als je geen gebruikersnaam vermeldt zal ik de donatie in beginsel als anoniem beschouwen en niet met naam opnemen in de "erelijst" die ik naar voorbeeld van het NFOR zal bijhouden.

RSS Feed van berichtenreeks