Schema van Konig sat mod4 (Gezocht)

door henkk56 @, 17-12-2018, 22:29 (1929 dagen geleden)

Dit is best een aardig apparaatje,het beeld is uitstekend.
Helaas heeft de een of andere gek gemeend dat een automatische volumeregeling voor
het geluid noodzakelijk zou zijn.|-( |-( |-(
De uitwerking hiervan is uiteraard gruwelijk en niet te pruimen zodat dit nuttige apparaatje toch maar in de vuilnisbak moet tenzij ik deze prutstoevoeging de nek zou kunnen omdraaien,het liefst met een schema.
Bij voorbaat dank.

Henk

Schema van Konig sat mod4

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 17-12-2018, 22:54 (1929 dagen geleden) @ henkk56

Probeer eens met Nedis te mailen. Nee heb je en zal je ook wel houden, maar wie weet.

Wat ook zou kunnen helpen is inwendig zoeken op OEM-type-aanduidingen. Nedis voert in principe standaardartikelen uit China.

Schema van Konig sat mod4

door Roland Huisman @, Zwolle, 17-12-2018, 23:03 (1929 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Mogelijk even een kleine check op wat voor type IC's er zijn gebruikt.
Misschien kun je dat volume systeem met een IC datasheet al om zeep helpen. :-D

Schema van Konig sat mod4

door soundman2 @, Wouw, 18-12-2018, 14:02 (1928 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door soundman2, 18-12-2018, 14:03

Probeer eens met Nedis te mailen. Nee heb je en zal je ook wel houden, maar wie weet.

Wat ook zou kunnen helpen is inwendig zoeken op OEM-type-aanduidingen. Nedis voert in principe standaardartikelen uit China.

Als klant heb ik van Nedis nooit een enkel schema kunnen bemachtigen. Binnen garantie vindt omruil of restitutie plaats en dat is het.
Met opdruk van printen in apparaten kwam ik ook niet verder.
Zo heb ik een bewakingsvideo staan die alleen een piepsignaal geeft, diverse bewakingscamera;s en nog wat.
De service van Nedis is niet meer wat het geweest is helaas.

powered by my little forum