LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat! (Aangeboden)

door Samro @, Sondel (Friesland), 28-12-2018, 12:06 (1939 dagen geleden)
Gewijzigd door Samro, 28-12-2018, 12:37

LG V290 dvd player/ video cassetterecorder. Dit apparaat kortgeleden gekocht als NOS nieuw in doos. Echter ik gebruik de recorder niet. Ik heb er slechts 2 video banden in afgespeeld. Het apparaat is echt geheel in nieuwstaat met originele doos erbij!
Prijs: € 45. [image][image][image][image][image]

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door pdegro @, Lievegem (Belgie), 28-12-2018, 15:18 (1939 dagen geleden) @ Samro

Mailtje verstuurd. (envelopje)
Mvg
Pierre

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 30-12-2018, 17:05 (1937 dagen geleden) @ Samro

De LG v290 video recorder/dvd speler is nog te koop!

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Dave @, Omg. Leiden, 30-12-2018, 19:36 (1936 dagen geleden) @ Samro

Die wil ik dan wel van je overnemen, verder per mail.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 30-12-2018, 21:42 (1936 dagen geleden) @ Dave

Beste David, 'k Heb vanmiddag inmiddels een hoger bod gekregen via MP, sorry. Even afwachten svp. Bedankt alvast voor je belangstelling. Mvg, Ypie

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Dave @, Omg. Leiden, 30-12-2018, 22:12 (1936 dagen geleden) @ Samro

Een hoger bod...???
Je vraagprijs was 45 euro.
Ik heb geen bod uitgebracht, kan ook niet want is op dit forum niet toegestaan!:no

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 30-12-2018, 22:19 (1936 dagen geleden) @ Dave

Dave, sorry ik had het hier even moeten melden dat ik de speler inmiddels net voor jou reactie feitelijk had verkocht via een verkoopsite. ik hoop dat je me vergeeft :-)

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 30-12-2018, 22:33 (1936 dagen geleden) @ Samro
Gewijzigd door Forumbeheer, 30-12-2018, 22:39

Of Dave het je vergeeft, weet ik natuurlijk niet.

Wel weet ik dat ik hier geen marktplaatstoestanden wil laten ontstaan. Iedereen kent het wel, dan kom je aan op je afspraak en dan is de vorige koper er net mee weg. Of de verkoper heeft het apparaat "laten vallen" en het grofvuil is al opgehaald, dat soort verhalen.

Dave geeft zelf al aan dat biedingen hier niet zijn toegestaan, en jij geeft ook aan dat het ding simpelweg verkocht is. Je vroeg dus niet om een tegenbod zoals bedoeld in forumregel 7. Dat is mooi, want dan heb je die forumregel alvast niet overtreden. Ook prima dat je er eerlijk over bent.

Toch zit het me niet helemaal lekker.

Aan de ene kant is het prima als je een apparaat na 2 dagen ook op andere sites hebt staan. Aan de andere kant accepteerde je wel binnen 5 uur na de melding dat het apparaat nog beschikbaar was, een onderhands bod.

De oplossing die jij voorstelt, namelijk om sneller te melden dat een apparaat verkocht is, lijkt me in elk geval een goede voor de volgende keer, misschien nog aangevuld met dat je eerst even kijkt of er in de tussentijd niet al interesse voor was voordat je een onderhands bod accepteert. Kwestie van zoveel mogelijk voorkomen dat de tijdlijnen elkaar gaan kruisen. Helemaal voorkomen kan natuurlijk niet, en dat kan en wil ik ook niet controleren.

Verder ga ik er niets over zeggen, maar ik ben nog wel in beraad over aanpassen van de verkoopregels.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 30-12-2018, 22:55 (1936 dagen geleden) @ Forumbeheer

Vlak nadat ik het bericht op het forum plaatste kon ik de videorecorder verkopen op een andere verkoopsite. Het hogere bod was niet via iemand van het transistor forum gekomen. Sorry voor het ongerief. Ik had direct op het forum moeten melden dat de recorder verkocht was. Mijn oprechte excuus!:-) Mvg, Ypie

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 30-12-2018, 23:14 (1936 dagen geleden) @ Samro

Een forum is geen verkoop dumpplaats, mijn visie.

Is bedoeld om elkaar wat te helpen in missende onderdelen en
evt wat leuke items overdragen.

Daarom ook vaste prijs gesteld ter voorkoming van een biedings verkoop kanaal.

Het forum puur gebruiken als verkoop kanaal en vervolgens parallel
op ebay, MP en dergelijke aan te bieden - Persoonlijk vind ik dat nogal verwerpelijk.

Dat je na 2weken hier aanbieden en geen reactie je heil elders zoekt prima.
Maar het direct parallel aanbieden lijkt mij niet de bedoeling van een
FORUM

Welke feitelijk bedoeld is als discussie of vraagbaak.

Mij betreft komt er een blok op dergelijke inbreng en wordt een
gebruiker voor aanbieden geblokt,
vast wel een vinkje ergens te zetten in een profiel.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 30-12-2018, 23:34 (1936 dagen geleden) @ Maurice

Sorry dat het verkeerd begrepen wordt. VANMIDDAG had ik een bericht op het forum geplaatst dat de videorec nog beschikbaar was! Vlak daarna kon ik de speler ineens verkopen op MP, nog voordat Dave reageerde!
Trouwens, ik heb het iets hogere bedrag wat ik via MP kreeg gedoneerd aan een 'goed doel!'
Mvg, Samro

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Oldtimer @, Oegstgeest, 31-12-2018, 03:29 (1936 dagen geleden) @ Samro

Samro,

Volgens mij snap je het nog niet helemaal.
Dit forum is geen parallelverkoopkanaal.
Je biedt dus hier iets aan of bij Marktplaats, eBay enz. maar niet tegelijk!

:ng

Willem

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 31-12-2018, 15:04 (1936 dagen geleden) @ Oldtimer

Oldtimer, ok ik heb fouten gemaakt die ik nu niet meer kan veranderen helaas. Sorry nogmaals. Mvg, Samro

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Oldtimer @, Oegstgeest, 31-12-2018, 17:17 (1936 dagen geleden) @ Samro

Samro,

Een fout maken is geen kunst, een fout toegeven is moeilijker. :)

Willem

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 31-12-2018, 23:33 (1935 dagen geleden) @ Oldtimer
Gewijzigd door Maarten Bakker, 31-12-2018, 23:36

Net als de input van Maurice neem ik ook de jouwe mee bij het nadenken over de regels. Ik denk op dit moment dat parallele verkoop na een bepaalde tijd gewoon mogelijk moet zijn, zolang er maar duidelijkheid over is wat wel of niet verwacht mag worden. Het heeft zich hier vooral ongelukkig gekruist.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 31-12-2018, 23:31 (1935 dagen geleden) @ Samro

Hulde wat betreft het goede doel! Wat mij betreft hoef je je ook niet verder te verdedigen, je gaf aan wat er gebeurde en hoe het beter kon. Ik denk niet dat je forumregels overtreden hebt maar je hebt me wel geholpen met nadenken over de regels.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 31-12-2018, 23:28 (1935 dagen geleden) @ Maurice

Verkoop hoort er gewoon bij op het forum en mensen uitsluiten om een enkel incidentje doe ik niet, maar ik denk nog wel na over het aanpassen van de regels zodat koper en verkoper beter weten waar ze aan toe zijn in gevallen zoals deze.

LG v290 DVD Player/video cassette recorder absolute nieuwstaat!

door Samro @, Sondel (Friesland), 01-01-2019, 12:57 (1935 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Ah ja, en fouten maken wie maakt ze niet? En laten we maar gewoon genieten van bv een grote of kleine reparatie die geslaagd is door soms de hulp van de forum leden, wat geeft dat een goed gevoel! :-D
Mvg, Samro ;-)

powered by my little forum