Diverse zaken aangeboden (Aangeboden)

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 20-03-2019, 12:26 (1863 dagen geleden)

De aangeboden zaken kunnen mee naar Driebergen a.s. zondag of hier worden opgehaald. Toestellen worden niet verzonden.

Graag alleen reageren bij interesse. Svp geen discussie punt van maken.

Met vriendelijke groet,

Jan

--
jschator(apestaartje)home.nl

Signaaltracer en transistortester

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 20-03-2019, 12:44 (1863 dagen geleden) @ PE1PJA

Transistor radio tester Model 158.
Toestel ooit aangeschaft en gerepareerd.

Aansluitsnoeren voor de transistor tester en twee probes (AF en HF) zijn erbij evenals de originele handleiding zit erbij.

Bij aanraken van de probe is brom hoorbaar uit de luidspreker dus werkt.

Mooi vrijwel onbeschadigd koffertje.

Vraagprijs €25,00

[image]

--
jschator(apestaartje)home.nl

Signaaltracer en transistortester

door maarten van dijk @, 20-03-2019, 13:05 (1863 dagen geleden) @ PE1PJA

Voor mij, graag, Jan, in Driebergen komende zondag.

mvg, Maarten.

Voor Maarten

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 20-03-2019, 13:44 (1863 dagen geleden) @ maarten van dijk

Dag Maarten, ik neem hem voor je mee a.s zondag. Gr. Jan

--
jschator(apestaartje)home.nl

Philips T111 Antenne signaal meet-toestel

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 20-03-2019, 16:26 (1863 dagen geleden) @ PE1PJA

Philips T111 Antenne signaal meet-toestel. Werkt: Vraag prijs €20,00

[image]

--
jschator(apestaartje)home.nl

Philips T111 Antenne signaal meet-toestel

door Doeve @, Borgercompagnie, 21-03-2019, 23:59 (1862 dagen geleden) @ PE1PJA

Mag ik deze overnemen.
Henk

--
HJD

Voor Henk

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 22-03-2019, 09:34 (1861 dagen geleden) @ Doeve
Gewijzigd door PE1PJA, 22-03-2019, 09:38

Voor Doeve

--
jschator(apestaartje)home.nl

Voor Henk

door Doeve @, Borgercompagnie, 26-05-2019, 23:35 (1796 dagen geleden) @ PE1PJA
Gewijzigd door Doeve, 26-05-2019, 23:36

Heb het apparaat inmiddels over kunnen nemen van Loek die zo bereidwillig was het mee te nenemen. Gelukkig hebben we hier in veendam de SKV een geheel zelfstandige kabel exploitant die de analoge kanalen nog wel aanbied in tegenstelling tot ZIGGO die de burger opzadeld met het massaal naar de stort brengen van veel slaap en kinder- kamer TV's, anders was er behalve een beeldgenerator niets meer te meten. Ben ik er toch blij mee.
Henk

--
HJD

Voor Henk

door soundman2 @, Wouw, 27-05-2019, 10:47 (1795 dagen geleden) @ Doeve
Gewijzigd door soundman2, 27-05-2019, 10:52

Heb het apparaat inmiddels over kunnen nemen van Loek die zo bereidwillig was het mee te nenemen. Gelukkig hebben we hier in veendam de SKV een geheel zelfstandige kabel exploitant die de analoge kanalen nog wel aanbied in tegenstelling tot ZIGGO die de burger opzadeld met het massaal naar de stort brengen van veel slaap en kinder- kamer TV's, anders was er behalve een beeldgenerator niets meer te meten. Ben ik er toch blij mee.
Henk

Ziggo heeft in het verleden heel veel digitale ontvangers (gratis) verdeeld over de abonnees. Dat was niet voor niets. De digitale uitzendingen gebruiken veel minder ruimte op de kabel. Als alle analoge kanalen uitgeschakeld worden, komt er minimaal zo'n 30 x8MHz vrij voor internet, telefonie , etc. Zo brengt de zelfde kabel meer dan het drievoudige op. De digitale ontvangers worden weggegooid bij de aanschaf van een nieuwe TV waarin tegenwoordig vrijwel altijd een mogelijkheid op zit voor DBV-c. Dat kan met en zonder kaart werken. Ik heb al eens aangegeven om zuinig te zijn met de digitale kastjes. Veel exemplaren worden ook weggegooid omdat ze stuk zijn. In de meeste gevallen zijn er alleen wat elcootjes in de SMPS overleden en zijn die kastjes voor een paar euro te herstellen. Last but not least, zijn die kastjes ook nog voorzien van een scart aansluiting, die weer gebruikt kan worden voor de wat oudere toestellen. Dus, sparen die dingen.....

Voor Henk

door PE1PJA @, Omgeving Venlo, 29-05-2019, 17:24 (1793 dagen geleden) @ Doeve

Hallo Henk, dank voor je reactie en fijn dat het apparaat bij je geland is en dat je er tevreden met bent. Groeten Jan.

--
jschator(apestaartje)home.nl

powered by my little forum