Met SPOED gezocht: "opkoper/markthandelaar etc." ! (Aangeboden)

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 29-05-2019, 18:30 (1793 dagen geleden)

Met SPOED gezocht: "opkoper/markthandelaar etc." !
Beste radio vrienden,
De tijd is aangebroken om mijn "radio loodsje" leeg te halen.
Voor a.s. 10 juni 2019 moet deze leeg zijn omdat het loodsje dan tegen de vlakte gaat.
Vele radio vrienden hebben mijn loodsje wel is bezocht in het verleden voor onderdelen.
Ik ben dan ook met spoed op zoek naar een serieuze opkoper/markthandelaar etc. welke voor redelijke prijzen radio onderdelen etc. van me wil overnemen.
Het is te veel om op te noemen wat er staat.
Het zijn voornamelijk radio onderdelen en wat loop en sloop buizen radio's van na de WOII en ook transistor en zend onderdelen etc. etc.
oa chasissen, zenderschalen, luisspeakers, travo's etc. uit buizen radio's.
Helaas is het meeste onoverzichtelijk opgeslagen, maar het meest zit in kratten. (De kratten krijgt u er niet bij helaas, of u mocht ze alle van me over willen nemen)
Het kan zijn dat ik een paar dingetjes zelf wil houden, maar dat zal niet veel zijn.
Wel is de bedoeling dat u zoveel mogelijk (of liefst alles) voor een nette prijs van mij overneemt.
Het is niet de bedoeling om maar een paar dingetjes over te nemen als u komt kijken, en zeker niet via deze oproep te gaan vragen of ik dit of dat onderdeel nog heb.
Sorry, voor een onderdeel ga, en kan ik niet gaan zoeken zoals u zal begrijpen.
Ik schat in dat u een middel matig grote bestelbus nodig hebt voor alles.
Voor gedesinteresseerde,
Reageer via het envelopje.
Met de eerste geïnteresseerde neem ik contact op.

Met SPOED gezocht: "opkoper/markthandelaar etc." !

door Laurens @, Zaandam, 30-05-2019, 13:43 (1792 dagen geleden) @ A. Ouwehand
Gewijzigd door Laurens, 30-05-2019, 13:52

Hallo,

ik ken een paar handelaars. Ze sluiten niet direct aan op wat je hebt, vrees ik, maar kunnen wellicht de historisch waardevolle spullen er uit pikken.
- Stichting Radio Amateur Legaten. Niet helemaal voor jouw doel, je leeft nog :-) en ik neem aan dat er geen zendapparatuur tussen zit. J. van Schaik doet dat geloof ik.
- Jan Wusten/Frage Jan Zuerst. Hij handelt veel in oude onderdelen, hoofdzakelijk restpartijen maar wie weet...
- Johan de Haan (DehaanAV) kent opkopers voor partijen oude transistor-apparatuur. Zelf koopt hij geen consumentenapparatuur meer in, maar hij kent wel 'mannetjes' voor dat spul. Je kan vragen of hij mensen kent die jouw spullen willen hebben.
-Baco, voor spul in goeie staat, zender-onderdelen enzo.

Daarnaast wordt er op www.circuitsonline.net soms wat georganiseerd om 'elektronica hoards' te ontruimen en verdelen onder leden. Je kan daar een van de moderators mailen, om te vragen of je een topic mag openen om kijk-en-plukdagen te organiseren. Voor een andere loods die leeg moest, was dit een groot succes. Maar het is wel een beetje kortdag.
Je kan 't daar ook in de vraag en aanbod zetten, maar op het forum zelf krijg je meer klandizie.


Hoe sneller je er van af wil zijn, en hoe gemengder de spullen, hoe minder geld je er voor krijgt. Gezien alles anders bij de schroothoop belandt, zou ik eieren voor m'n geld kiezen en ieder bod accepteren, al is het maar om vernietiging te voorkomen.

Met SPOED gezocht: "opkoper/markthandelaar etc." !

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 30-05-2019, 15:53 (1792 dagen geleden) @ A. Ouwehand

Door een aantal reactie's met oa tips via het envelopje, heb ik besloten de boel uit te gaan sorteren.
Ik heb inmiddels een andere opslag kunnen vinden.
Als alles is uitgezocht en is verhuisd, zal ik regelmatig het een en ander te koop gaan aanbieden. Natuurlijk met prijzen erbij.

powered by my little forum