Hoe krijg ik die kast open? (Toestel of techniek)

door Wim Kreuger @, Ugchelen, 29-10-2019, 11:14 (1631 dagen geleden)

Beste mensen,

ik heb een Philips receiver 22RH701-901.
Ik heb de servicedoc gevonden, maar nu moet ik de kast nog open zien te krijgen zonder alles te kraken...
Ik heb vier schroefjes uit de onderkant gedraaid in de veronderstelling dat de bovenkant er wel af zou komen, maar helaas...
Weet iemand de weg?
Vast bedankt,

Wim Kreuger

Hoe krijg ik die kast open?

door Gerard in Zeist ⌂ @, Zeist, 29-10-2019, 11:25 (1631 dagen geleden) @ Wim Kreuger

Heb je ook in deze servicedocs gekeken op pagina 11?
De bedoeling van die plaat is jouw vraag te beantwoorden, of die daarin slaagt is natuurlijk een tweede. Het plaatje geeft me de indruk dat je de knoppen eraf kunt trekken en dan de voorkant verwijderen (misschien ook nog met een schroefje losdraaien).

Hoe krijg ik die kast open?

door Wim Kreuger @, Ugchelen, 29-10-2019, 11:44 (1631 dagen geleden) @ Gerard in Zeist

Heb je ook in deze servicedocs gekeken op pagina 11?
De bedoeling van die plaat is jouw vraag te beantwoorden, of die daarin slaagt is natuurlijk een tweede. Het plaatje geeft me de indruk dat je de knoppen eraf kunt trekken en dan de voorkant verwijderen (misschien ook nog met een schroefje losdraaien).

Ja, dat idee had ik zelf ook. Vandaar dat ik ook gemeld heb dat ik vier schroefjes uit de onderkant gedraaid had.
Ik heb ook alle draaiknoppen er af gehaald.
Zoals ik het zie, lijkt het er op dat de kap samen de frontplaat los zou moeten komen, maar het lijkt er ook op dat er nog ergens een schroef zit die er ook uit moet, maar die ik niet zie...

Groet,

Wim

Hoe krijg ik die kast open?

door soundman2 @, Wouw, 29-10-2019, 11:45 (1631 dagen geleden) @ Wim Kreuger

Bovenkant zt met vier schroefjes vast. Soms moet je de kast iets naar achter schuiven, omdat die achter het front valt. Soms zit er kleefband met een laagje schuimrubber ertussen. dat kan erg vast zitten.

Hoe krijg ik die kast open?

door Wim Kreuger @, Ugchelen, 29-10-2019, 12:03 (1631 dagen geleden) @ soundman2

Bovenkant zt met vier schroefjes vast. Soms moet je de kast iets naar achter schuiven, omdat die achter het front valt. Soms zit er kleefband met een laagje schuimrubber ertussen. dat kan erg vast zitten.

Gevonden!!!
Er blijken aan de onderkant, achteraan ook nog twee zeeeeer diep verzonken schroefjes te zitten.
Ook die moeten er uit, dus geen vier, maar zes schroefjes er uit....

Groet,

Wim

powered by my little forum