Bandrecorderdag in Driebergen, oproep (Algemeen)

door Marotick ⌂ @, Huizen, 15-02-2020, 00:16 (1505 dagen geleden)
Gewijzigd door Marotick, 15-02-2020, 00:25

Op de beurs van de Nederlandse Vereniging voor de Historie van de Radio te Driebergen had ik vorig jaar een Revox evenement verzorgd. Kritiek was toen dat het wel jammer was dat het alleen om Revoxen draaide, andere recorders waren niet te zien.
Dat was natuurlijk ook zo, het was immers een Revox dag maar... het idee was wel geboren.
Komende beursdag van de NVHR is op 22 maart en dan is het evenement de recorder.
Ik heb hier en daar (tapedeckforum) een oproep gedaan om vooral te komen met een mooie recorder maar helaas heb ik tot op heden geen medewerking uit die hoek ontvangen.
Mogelijk zijn er hier in het transistorforum trotse bezitters van een recorder en die hem graag willen laten zien op de bandrecorderdag? Graag zou ik dan een bericht ontvangen via het envelopje.

De Nederlandse Vereniging voor de Historie van de Radio heeft de radiobeurs en evenement in sportcomplex Hoenderdaal
3972 NA Driebergen
Hoendersteeg 7
Op 22 maart begint de beurs om 10.00 uur, het evenement begint om 11.00 uur. Om 14.00 uur is het weer afgelopen.

Ik heb getracht om ook commerciële bedrijven te interesseren die analoge of digitale recorders ontwikkelen of verkopen maar tot nu toe is er, voor deze gratis promotie, weinig animo.
Wel komt er een verzamelaar met hele mooie bandrecorders.

Jack Marotick

[image]

powered by my little forum