Nieuwe categorie "Koffiehoekje" (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 22-07-2020, 22:37 (1367 dagen geleden)
Gewijzigd door Forumbeheer, 07-08-2020, 15:37

Na de discussie over Covid van een tijdje geleden had ik al in gedachten om - zoals op veel andere fora - een categorie te maken voor off-topic threads en threads met een hoog babbelboxgehalte. Geen garantie dat ik daar nooit een slotje op zal hangen, maar er mag en kan wat meer. Mensen die er geen interesse in hebben kunnen de categorie altijd uitschakelen in hun profiel.

Let op, alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.

P.S. Ik heb de thread over audiofiele zekeringen naar die categorie verhuisd. Het was dat, of een slotje.

Nieuwe categorie

door Goldline @, Oranjedorp, 22-07-2020, 23:15 (1367 dagen geleden) @ Forumbeheer

:)

--
Cees PA1DBA

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Marotick ⌂ @, Huizen, 23-07-2020, 09:48 (1367 dagen geleden) @ Forumbeheer
Gewijzigd door Marotick, 23-07-2020, 09:54

Dat ik dat inwerking heb gezet.
Wat mij betreft mogen er ook meer categorieën komen. Bijvoorbeeld: Opslag cq vasthouden zonne energie, omzetten energie naar 220Volt, variaties windenergie, oude technieken, en misschien nog andere technische onderwerpen die best gesplitst kunnen worden in onderwerpen.
Zodat dit forum een breed technisch forum gaat worden. Met eigenlijk alles wat met techniek te maken heeft. Zodra er iets is wat stroom gebruikt of levert dat dan hier een plek is om het er over te hebben.

Jack

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door soundman2 @, Wouw, 23-07-2020, 11:20 (1367 dagen geleden) @ Marotick

Dat zou dan een doublure van CO worden.

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 23-07-2020, 13:39 (1367 dagen geleden) @ soundman2

Dar was ook mijn idee Henk.....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 23-07-2020, 14:01 (1367 dagen geleden) @ Marotick

Daar is in het begin nog discussie over geweest, ook iemand die aanbood meer over, ik meen, domotica te schrijven. Opzich interessant maar de angst was ook bij anderen dat het wel erg breed zou worden en het forum zijn specifieke doel zou verliezen.

Ik sluit zeker niet uit dat er nog 1 of 2 categoriën bijkomen in de toekomst, maar voorlopig verwijs ik met alle plezier naar circuitsonline.net waar ik zelf ook regelmatig kom.

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door FredDijksman @, 23-07-2020, 13:46 (1367 dagen geleden) @ Forumbeheer

Na de discussie over Covid van een tijdje geleden had ik al in gedachten om - zoals op veel andere fora - een categorie te maken voor off-topic threads en threads met een hoog babbelboxgehalte. Geen garantie dat ik daar nooit een slotje op zal hangen, maar er mag en kan wat meer. Mensen die er geen interesse in hebben kunnen de categorie altijd uitschakelen in hun profiel.

Let op, alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.

P.S. Ik heb de thread over audiofiele zekeringen naar die categorie verhuisd. Het was dat, of een slotje.

:)

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Willem.H.N. @, Enschede, 23-07-2020, 14:09 (1367 dagen geleden) @ Forumbeheer

Let op, alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.

Ik ben altijd ingelogd maar zie in de bovenbalk geen Koffiehoekje. :-(

--
Lukt het niet?
gebeurt mij ook wel eens.

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 23-07-2020, 14:13 (1367 dagen geleden) @ Willem.H.N.
Gewijzigd door Leo Snoeren, 23-07-2020, 14:16

Ik ben altijd ingelogd maar zie in de bovenbalk geen Koffiehoekje. :-(

Dat dacht ik ook Willem, maar..... Als je een nieuw bericht plaatst moet je dat in een categorie doen; koffiehoekje is een nieuwe. Als je in je profiel kijkt kun je categorieën in of uit schakelen. Selecteer je niets, dan zie je automatisch alles....

[image]

Ik zie dus alles....

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Willem.H.N. @, Enschede, 23-07-2020, 18:48 (1367 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Ik heb het aangevinkt en dan verwacht dat het in de bovenbalk zou staan.;-)

--
Lukt het niet?
gebeurt mij ook wel eens.

Nieuwe categorie "Koffiehoekje"

door Julius ⌂ @, Dronten, 05-08-2020, 10:00 (1354 dagen geleden) @ Forumbeheer

Goed idee!

powered by my little forum