ERRES rs 1283/01 portable (Gezocht)

door Samro @, Sondel (Friesland), 10-06-2011, 23:32 (4675 dagen geleden)

Beste forum leden,

Ik ben al een poosje op zoek naar een Erres rs 1283/01. De portable moet liefst zowel techisch als optisch in goede staat zijn. Maar heeft iemand één die defect, maar optisch nog netjes is dan heb ik er ook wel belangstelling bij. Deze Erres bezat ik in 1968. Ik zou graag weer zo'n radio willen bezitten vanwege jeugd sentiment. De prijs moet wel netjes zijn. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Mvg Samro:-)

[image]

ERRES rs 1283/01 portable

door Samro @, Sondel (Friesland), 18-01-2012, 23:48 (4453 dagen geleden) @ Samro

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen op mijn vraag of iemand deze Erres rs 1283/01 in zijn bezit heeft en wel aan mij wil verkopen! Ik probeer het bij deze nogmaals!
Ook een defect exemplaar welke er nog netjes uitziet, ben ik blij mee!:-P

Met vriendelijk groeten, Samro

Ik wacht spanning af of er nog reacties komen![image]

ERRES rs 1283/01 portable

door Samro @, Sondel (Friesland), 20-01-2012, 18:38 (4452 dagen geleden) @ Samro

Hallo allemaal,

Ik heb deze Erres radio, welke ik al een poosje naar op zoek was, eindelijk gevonden!:-D Dus kan hier wat mij betreft een slotje op!;-)

Bedankt voor het mee zoeken!

groeten Samro:-)

ERRES rs 1283/01 portable

door Samro @, Sondel (Friesland), 25-01-2012, 13:29 (4447 dagen geleden) @ Samro

Hallo,

Eindelijk heb ik de Erres portable gevonden, waar ik al een poosje naar op zoek was. Mét Veronica en Caroline op de afstemschaal! De Erres stond te koop op een bekende verkoop site. Eerder had ik al een nagenoeg indentieke Philips portable gevonden. Maar het ging mij om de Erres welke ik in 1968 bezat ;-) . Hierbij plaats ik nog een paar foto's van de nagenoeg indentieke toestelletjes.
Beide toestellen spelen goed:m:
[image]
Ook insite zijn de toestelletjes nagenoeg gelijk!
[image]

Groet, Samro:-)

powered by my little forum