Gratis: dozen met elektronica (Aangeboden)

door Otto @, Drenthe, 22-05-2022, 13:49 (676 dagen geleden)
Gewijzigd door Otto, 22-05-2022, 13:55

Beste lezers,

Ik ben nog steeds aan het opruimen. Intussen genoeg materiaal om af te voeren. Maar voordat ik dat doe, geef ik jullie de kans om er uit te pikken wat bruikbaar is. Het is gratis, dus geen ingewikkelde discussie over verzenden, reserveren, enz. Ieder die langs komt neemt mee wat hij kan gebruiken. Alles in één keer is ook prima natuurlijk :)

Hier volgen enkele foto's en wat detailinformatie:

[image]
Foto 1: de opruiming

[image]
Foto 2: Sony TC-133, Sony TC-121, Philips (22GF)732; alle incompleet, wat u ziet is wat u krijgt

[image]
Foto 3: wat items, o.a, Panasonic "discman", hoogspanningstrafo's 7 kV, Tomtom, alarmlicht, "vintage IC's", GSM relais (hiermee kun je d.m.v. een SMS iets aan of uitzetten), Electuur EPROM simulator, netvoedingen met USA stekker, Portofoon (antenne mist), stapel CD/DVD rom players

[image]
Foto 4: ik kom om in de eurosnoeren, daar kunnen een hoop van weg. Kan zijn dat er ook enkele met USA of UK stekker in zitten

[image]
Foto 5: bakje met oude IC's. Zit o.a. een 80C286 en een Dallas memory met ingebouwde (naar ik aanneem intussen lege) batterij


Otto

--
Ohm sweet Ohm...
[image]

Gratis: dozen met elektronica

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 22-05-2022, 15:54 (676 dagen geleden) @ Otto

Otto doeij maar dat doosje ICs.
Zit vast wel iets handigs bij.

Maurice

Gratis: dozen met elektronica (niet meer beschikbaar)

door Otto @, Drenthe, 09-07-2022, 10:26 (629 dagen geleden) @ Otto

Beste lezers,

Ik ben nog steeds aan het opruimen. Intussen genoeg materiaal om af te voeren. Maar voordat ik dat doe, geef ik jullie de kans om er uit te pikken wat bruikbaar is. Het is gratis, dus geen ingewikkelde discussie over verzenden, reserveren, enz. Ieder die langs komt neemt mee wat hij kan gebruiken. Alles in één keer is ook prima natuurlijk :)

Meeste is intussen gesloopt en/of afgevoerd. Vragen om specifieke onderdelen mag altijd nog, maar voor de rest is dit aanbod vervallen...

Otto

--
Ohm sweet Ohm...
[image]

powered by my little forum