Philips dia serie: meten met de oscilloscoop. (Gezocht)

door Laurens48711, 31-08-2011, 10:58 (4593 dagen geleden)

Ik heb vroeger op de lerarenopleiding natuurkunde, in het kader van het vak "meten aan experimenten" les gehad waarbij enkele dia's van deze Philips serie gebruikt werden.

Heeft iemand een idee waar ik het over heb die mij verder zou kunnen helpen want ik zou graag in het bezit komen van de serie dia's met de cursusmap.

Groeten,

Laurens.

Philips dia serie: meten met de oscilloscoop.

door Henk-1957 @, 17-10-2020, 22:00 (1258 dagen geleden) @ Laurens48711

Hallo Laurens.

Ik ben jouw vraag een keer tegengekomen maar had geen account hier, dus nu maar even een aangemaakt

Ik weet waar jij het over hebt.

Ik heb de dia's als gedigitaliseerde foto's op mijn PC en 2 pdf bestanden met uitleg.
Ik weet niet of dit alles is wat er toen was maar dat heb ik in ieder geval en kan ik je eventueel toesturen via wetransfer of zo.

M.v.g. Henk

Philips dia serie: meten met de oscilloscoop.

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 17-10-2020, 23:32 (1258 dagen geleden) @ Henk-1957

Welkom op het forum!

Laurens48711 is hier al een paar jaar niet geweest, t/m 2018 verliepen de accounts als je een jaar niet inlogde en de zijne is verlopen. Ik weet dus niet of hij dit bericht ooit onder ogen krijgt, zijn verdere gegevens heb ik ook niet omdat ik het forum pas eind 2018 in beheer gekregen heb.

Ik ben wel bereid om het materiaal hier in de schematheek te plaatsen zodat anderen er wat aan hebben, als jou dat een goed idee lijkt.

powered by my little forum