Grote partij transistorradio's (Aangeboden)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 16-05-2014, 20:07 (4058 dagen geleden) @ Roland19871
Gewijzigd door Maarten Bakker, 16-05-2014, 20:12

Hallo Roland,

Zo emotioneel hoef je nu ook niet te reageren hoor.

De mensen die hier reageerden, gingen er vanuit dat je toch zo nu en dan even kijkt of er reacties op het forum zijn, zelfs een paar uur later al als je computer misschien zelfs nog aanstaat. Natuurlijk kunnen er omstandigheden zijn, ik gaf elders al aan dat ik dat kende en ook niet altijd even voorbeeldig snel opgevolgd heb in het verleden, maar zo kort is 10 dagen voor een eerste bevestiging nou ook weer niet.

Misschien een misverstand dat wederzijds speelde, is dat reageerders hier ervan uitgingen dat jij hier terug zou kijken en dat jij ervan uitging dat dat niet hoefde. Mailnotificaties buiten beschouwing gelaten, mail kent sowieso geen gegarandeerde bezorging.

Verder is er in het verleden voldoende gezeur geweest met wel of geen biedingen elders, waardoor mensen soms binnen het uur al achter het net visten... Je kan je voorstellen dat de veronderstelling dat er zoiets aan de hand kan zijn wel eens een stevige reactie kan uitlokken. Aan de andere kant, op het moment dat jij na een aantal dagen veronderstelt dat er niemand op het forum interesse heeft is er natuurlijk niets mis mee om de handel ook op marktplaats te zetten, in discussies elders wordt het redelijk gevonden om dat na 1 tot 3 dagen al te doen.

Ik hoop dat je na een korte pauze besluit alsnog wilt laten zien dat je boven alle gedoe-reacties staat.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks