Philips bandrecorder EL3547 (Aangeboden)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 22-01-2015, 14:52 (3806 dagen geleden) @ CarPet
Gewijzigd door Maarten Bakker, 22-01-2015, 15:00

Zie ook mijn reactie. Ik maakte eerst zelfs excuses namens anderen, maar dat vond ik achteraf ook wat overdreven, dus riep ik op tot wat meer wederzijds begrip.

Van mensen die te zakelijk of zelfs lomp uit de hoek komen, maar ook van jou. Forumregels zijn er om een forum bruikbaar te houden, anders lopen de liefhebbers ook weg.

Het forumbeheer zal inderdaad het bericht verwijderen indien nodig. Aan de andere kant is het leerzaam voor de 'vaste bewoners' en voor 'gasten' om het te laten staan. Voor bewoners om nog eens herinnerd te worden aan het gezegde "Met de hoed in de hand, kom je door het hele land" en voor gasten om eraan herinnerd te worden dat het niet precies hetzelfde werkt als op Marktplaats.

Het advies dat Dave hierboven geeft, had ik nog niet bij stilgestaan en lijkt me bijzonder waardevol!

Mocht daar geen sprake van zijn, dan heb je in elk geval mijn tip voor een ander forum waar nog een wat grotere doelgroep zit. Daar zitten trouwens ook mensen die het overzetten van banden als hobby hebben, dus ook als er mogelijk herinneringen op staan kan dat een interessante optie zijn.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks