3 kleine kleutertjes op een rij. (Algemeen)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 28-02-2025, 16:20 (62 dagen geleden)

3 professionele SONY monitortjes op een rij, ik heb nog grotere en kleinere uit dit segment maar dit is de middenmoot even op de werkbank met dat video verdeelkasje waarin eerst die storende balk zat.

Matige tabletfoto.

Zomaar even.

;-)
Hans

[image]

--
Hans van Kampen

3 kleine kleutertjes op een rij.

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 28-02-2025, 17:16 (62 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Mooi gezicht Hans,

Zijn het allemaal Trinitrons?

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

door Hans van Kampen @, Voorhout, 28-02-2025, 17:30 (62 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Ja Leo, het zijn allemaal trinitrons maar met speciale buizen die niet in consumenten tv's worden gebruikt.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

door DirkHartland @, Rhoon, 28-02-2025, 17:18 (62 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Hans,
Mooi en heel leuk zo bijelkaar :-)
Werkt gelukkig weer goed!

Groet, Dirk

door Hans van Kampen @, Voorhout, 28-02-2025, 17:32 (62 dagen geleden) @ DirkHartland

Dank je Dirk. Ben nu bezig alles van de verzameling wat een tijd stil staat weer onder spanning te zetten en dat is nogal wat.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

door DirkHartland @, Rhoon, 28-02-2025, 22:44 (62 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Hans,
Fijn om lekker rustig bezig zijn met je hobby, perfect :) .
Zelf bezig met Arduino, C++, LOGO, OpAmp's, zelfbouw test apparatuur, etc.
Geen audio en video ;-)
Veel succes.

Dirk

door Hans van Kampen @, Voorhout, 28-02-2025, 23:11 (61 dagen geleden) @ DirkHartland

Dank je Dirk. Ik kan mijn professionele videoverzameling uitbreiden want ga volgende week kijken naar een dergelijke kavel die mij werd aangeboden.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

door DirkHartland @, Rhoon, 01-03-2025, 07:50 (61 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Succes Hans :)

Weer even een prikronde

door Hans van Kampen @, Voorhout, 28-02-2025, 18:43 (62 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Hoogste tijd om alles weer even (voor de C-tjes) aan te zetten uit de collectie zoals mijn IKEGAMI HL-V55 camera die op een tablet staat gericht met een onderwater filmpje op joetroep.

[image]

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 02-03-2025, 13:44 (60 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Hans,
Mooi setje zo,
Ondanks de wat matige foto zie je al dat er strak beeldje zit in die toestellen.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 02-03-2025, 15:21 (60 dagen geleden) @ Maurice

Zeker Maurice, ik vind het hele fraaie monitoren die trinitrons van SONY.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen