Peak DCA55 Component Analyzer Voor Halfgeleiders. (Aangeboden)

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 04-07-2025, 17:05 (3 dagen geleden)

Peak DCA55 Component Analyzer Voor Halfgeleiders.
De bekende Peak DCA55 is een intelligente en flexibele halfgeleideranalysator. Het apparaat identificeert automatisch het type component, de pinconfiguratie en belangrijke parameters zoals transistorversterking (hFE), basis-emitterspanning (Vbe) van bipolaire transistors, drempelspanning van de gate (Vgs) bij MOSFETs, en voorwaartse spanningsval (Vf) bij diodes.
Als nieuw en met de 25 blz. User Guide.
De vaste prijs is 45 euro.
Past door de brievenbus, en zo uit mijn hoofd zijn de verzendkosten binnen Nederland iets van 4,25 euro.
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 04-07-2025, 19:54 (3 dagen geleden) @ A. Ouwehand

Ik neem 'm graag van je over, Tony. Ik stuur je een PB.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 05-07-2025, 14:36 (2 dagen geleden) @ A. Ouwehand

Deze is voor BenM.

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 06-07-2025, 15:48 (1 dag en 3 uur geleden) @ A. Ouwehand

De koper ziet er van af.
Daarom is deze nog te koop, en de prijs is afgeprijsd naar 40 euro.

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

door franc @, Loosbroek, 06-07-2025, 16:50 (1 dag en 2 uur geleden) @ A. Ouwehand

Dag Tony,

Ik neem het testertje graag van je over.

Mvg Frank

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 07-07-2025, 14:42 (4 uur en 16 minuten geleden) @ franc

Sorry Franc, er was je net iemand voor.
Hij is dus verkocht.

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

door henk vdb @, Breda, 07-07-2025, 14:58 (4 uur en 0 minuten geleden) @ A. Ouwehand
Gewijzigd door henk vdb, 07-07-2025, 15:25

Ik zie toch echt alleen Franc zijn bericht, geen eerdere koper? (behalve de niet doorgaande eerste meldingen dan).
Zou in het vervolg melden "alleen reageren op forum" om verwarring en teleurstellingen te voorkomen....

Je voldoet nu NIET aan forumregel 6D.

6d. Bij op het forum aangeboden artikelen geldt dat de eerste die op het forum reageert, als eerste in de gelegenheid moet worden gesteld om tot een transactie te komen. Bij meerdere reacties a.u.b. de volgorde van reactie aanhouden. Houd er rekening mee dat niet iedereen constant zijn mail kan controleren. Een etmaal is een redelijke tijd. Ook gebeurt het wel eens dat een mail in de spambox komt, het is raadzaam om bij uitblijven van reactie nog even een forumberichtje te plaatsen.

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 07-07-2025, 15:46 (3 uur en 12 minuten geleden) @ henk vdb

Henk klopt
Ben afvertentie bericht ook op facebook tegen gekomen verkoop.
Dus dit is niet netjes gegaan
Advertenties overal op te,klappen en iemand die hier op reageerd intresse te hebben
Grijpt dan altijd naast.
Dus als je hiermiets plaatst voor verkoop magnje niet ergens anders op zetten .
Als ik iets plaats voor verkoop of weggeef . Zet ik niet op mpl maar wacht paar weken af
Geen interesse in dan ergens anders op verkopen .
Grt René

door franc @, Loosbroek, 07-07-2025, 18:04 (54 minuten geleden) @ A. Ouwehand
Gewijzigd door franc, 07-07-2025, 18:13

Klopt Tony,

Ik zie ook echt niemand reageren eerder dan mij.
Had ik dan moeten reageren voordat je het te koop aanbood?
Doe ik de volgende keer maar……:ng
Ik wil dit soort gedoe zien te voorkomen…….

Zeg het maar….

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 07-07-2025, 16:28 (2 uur en 30 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Bij deze wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden door/hoe de niet netjes verkoop van mij.
Doordat de 1 en de ander via o.a. het envelopje reageerde, en wel, en dan weer niet het item wou kopen, had ik er even genoeg van, en heb het item idd op oa verkoop groepen geplaatst.
Ik begrijp dat ik me daardoor niet netjes aan de regels van dit forum heb gehouden.
Nogmaals mijn excuses daarvoor.
Wil hier verder geen discussie over beginnen, en ik laat een eventuele waarschuwing of iets in die richting over aan de beheerder van dit forum.

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand