Philips onderdelenpakketten modeltrein (Gezocht)

door RoelofE @, 18-12-2025, 16:43 (13 uur en 40 minuten geleden)

Beste techneuten.
Ik ben op zoek naar twee handleidingen met schema van een philips bouwpakket modeltrein
Regeling T6811 en T6712 wie kan mij daarbij aan helpen of waar kan ik het verkrijgen van deze informatie om zo de schakelingen kompleet te maken.
Met eeen vriendelijke groet.
RoelofE

Philips onderdelenpakketten modeltrein

door J vd Westelaken @, Den Dungen, 18-12-2025, 19:59 (10 uur en 24 minuten geleden) @ RoelofE
Gewijzigd door J vd Westelaken, 18-12-2025, 20:23

De T6811 regeling is te vinden op de onderstaande link onder modelspoorbanen daar staat de Polykit T6811 de Belgische tegenhanger van de Philips bouwpakketten.

https://www.eliveld.nl/ecc802/andere-bouwkits.html

Sorry was de link vergeten.

Met vriendelijke groet,
Jan van de Westelaken

door RoelofE @, 18-12-2025, 22:00 (8 uur en 23 minuten geleden) @ J vd Westelaken

Beste Jan, Nog vriendelijk bedankt voor je service van de handleiding T6811 philips onderdelenpakket.
Op de bouwdoos staat bouw een schakeling met kort sluit beveiliging ik vroeg mij af waarom zit er een grote auto lamp in het doosje, toen ik de schakeling zag, zag ik het meteen Inplaats van een zekering dat bij kortsluiting je thyristor snel defect raakt dan met een gloeilamp werkt als een weerstand (oud recept) wat nog wel gebruikt wodt een halogeen lamp bij oude buizenradio's is een goede zekering, of een regeltrafo.

Alsnog bedankt.
Vriendelijke groet roelof.

door J vd Westelaken @, Den Dungen, 18-12-2025, 22:18 (8 uur en 5 minuten geleden) @ RoelofE

Hallo Roelof,

Inmiddels wel wat gevonden over de T6712 althans dat denk ik, heeft deze print de afmetingen van 15x15cm met de AC126 en de AD149 dan staat het schema in het blad "Nieuws voor hobbyisten en radioamateurs van september 1967 no5" hoe deze print er uit ziet weet ik niet er staat geen foto bij wel een schema.

Met vriendelijke groet,
Jan van de Westelaken