FM zender met bluetooth (Gezocht)

door Gert Wouters @, 09-03-2026, 08:02 (16 uur en 32 minuten geleden) @ MarcelvdG

Niet te snel panikeren jongens :th (maar wel top dat jullie hier nog eens de aandacht op vestigen)

Er zijn frequenties te vinden waar er niks op uitgezonden wordt. Die ga ik tzt natuurlijk eerst even uitzoeken en zal sowieso het toestel daarop instellen.

Vervolgens is onder mijn woning een dikke betonnen kelder. Amper bereik van gsm, FM van buiten komt er langs geen kanten binnen.
Mijn idee was om het zendertje op zijn minimum in te stellen (0,5 watt dacht ik). Dan in de kelder geplaatst en natuurlijk enkel ingeschakeld als ik de oude radio ga gebruiken.

Ik zal dan wel buiten gaan staan om na te kijken hoever het signaal precies gaat.

Het enige waar ik bang voor ben is de vraag of het toestel überhaupt tot hier gaat geraken. Als je de nodige documentaires op televisie volgt is een partij coke geen probleem, maar een FM zender, ho maar :-D

(Ik koos voor FM en niet AM omdat de kwaliteit van FM toch een stuk beter is. Stereo en die dingen is ook altijd leuk)

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks