Ervaring met HP over service (Algemeen)

door Henk Boeijink @, Zevenaar, 20-05-2026, 18:28 (7 uur en 13 minuten geleden)

Mijn laptop 6 maanden oud heeft dikke problemen om contact te krijgen met het modem.
Laptop is nu vanaf februari in reparatie maar nog steeds geen oplossing, laat staan ook maar een update.
de reviews geven ook veel klachten over de Service van HP.

Zijn er hier ook gevallen bekend van slechte service?

Mcg, Henk

Ervaring met HP over service

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 20-05-2026, 19:24 (6 uur en 16 minuten geleden) @ Henk Boeijink

via wifi????

dan eens je mobiel op delen zetten en je laptop verbinden met je telefoon,
werkt dat wel.

Repareren is uitsluiten wat wel en niet werkt.
Zo kom je bij oorzaak.

Zie je wel andere wifi in de lijst staan
dat houd in dat ontvangst goed is en dan is beveiliging waardoor niet lukt

Dan evt draad er in steken, ethernet , werkt dan wel.
enz.

door Hersteller @, Haarlem, 20-05-2026, 23:33 (2 uur en 7 minuten geleden) @ Henk Boeijink
Gewijzigd door Hersteller, 20-05-2026, 23:39

Heb je de nieuwste KPN Box? Daar zijn veel WiFi problemen mee. WiFi 6 maar zeer slecht downward compatible.

door Henk Boeijink @, Zevenaar, 20-05-2026, 23:42 (1 uur en 59 minuten geleden) @ Hersteller

Dag hersteller,

Nee, die heb ik niet, maar ik ben bij verschillende mensen geweest om zoiets uit te sluiten.
Ook bij lokale Computerzaak waar ik het heb gekocht, hetzelfde probleem.
Ze hebben van alles geprobeerd waar ik bij ben geweest. Geen resultaat. Pc in juni gekocht, tot nu toe niets aan dat apparaat gehad, en het ligt nu al weeeken bij HP. ook geen update of wat dan ook.

reviews op Internet lezen en dan schrik je wel. Ik vind het schandalig.

Gr, Henk

door PA2JAN @, Marknesse, 20-05-2026, 23:46 (1 uur en 54 minuten geleden) @ Hersteller
Gewijzigd door PA2JAN, 20-05-2026, 23:50

Probeer de tips van Maurice eens, zet je telefoon maar eens als wifipoint in, waarschijnlijk werkt de laptop dan wel
En anders de koop ontbinden, wegens wanprestatie.
Ik heb makkelijk praten, met mijn Apple...

door electron @, eindhoven, 21-05-2026, 00:14 (1 uur en 26 minuten geleden) @ Henk Boeijink

Als het alleen internet toegang betreft dan kun je een usb-wifi-dongle overwegen
als laptop niet repareerbaar of teruggenomen wordt door verkoper.

De waardering van https://nl.trustpilot.com/review/support.hp.com 1.3 ster= dikke onvoldoende.:ng
HP schijnt mindere kwaliteit onderdelen te gebruiken. Software probleem is meestal wel uit te komen.

Verder- leuke 2e hands laptops vindt je soms op Marktplaats- Lenovo, Vivobook, etc. geen HP!
Mijn Vivo boek met i5 doet het al 10 jaar- en snel, vanuit slaaptoestand.

Ben@
[image]