Holnietjes 3mm ? (Algemeen)

door robbie ⌂ @, Blaricum, 06-06-2026, 11:33 (10 uur en 3 minuten geleden)

Hallo,

Vraagje, heeft er nog iemand z.g. "holnietjes" in voorraad, te koop voor mij?

Vroeger gebruikt samen met pertinax plaatje, nietje in gaatje en met drevel de achterzijde plat slaan.....
Waren vroeger gewoon te koop in zakjes van 20 stuks (denk ik) samen met een klein dreveltje....
Maat? ik dacht 3mm

Graag reacties,;-)

Rob

--
Een druppeltje soldeer op je bovenbeen, toen je 12 was en nog korte broeken droeg........

Holnietjes 3mm ?

door Mans Veldman @, Leidschendam, 06-06-2026, 12:54 (8 uur en 42 minuten geleden) @ robbie
Gewijzigd door Mans Veldman, 06-06-2026, 12:55

Paar jaar geleden verkocht Radio Twenthe in Den-Haag deze nog, ze hadden zo'n grote voorraad dat ik denk dat ze nog wel hebben.

Merendeel v.h. assortiment staat niet op de site, dus gewoon even bellen. https://www.radiotwenthe.nl/

Holnietjes 3mm ?

door robbie ⌂ @, Blaricum, 06-06-2026, 13:10 (8 uur en 26 minuten geleden) @ Mans Veldman

Mans,

Dank voor je reactie!
Gelijk gebeld en ik denk dat ze inderdaad de maat hebben welke ik zoek.....
Ik krijg een prijsopgave en kan hierna mijn bestelling doen.....

Nogmaals: DANK

Rob

--
Een druppeltje soldeer op je bovenbeen, toen je 12 was en nog korte broeken droeg........

Holnietjes 3mm ?

door Piet van der Pol @, 06-06-2026, 16:23 (5 uur en 13 minuten geleden) @ robbie

Ze zijn ook te koop bij Jukebox revival.

Piet

[image]

Holnietjes 3mm ?

door robbie ⌂ @, Blaricum, 06-06-2026, 20:30 (1 uur en 6 minuten geleden) @ Piet van der Pol

Tja, wat een prijs!
Ik betaal nu voor 10 stuks 50 €cent.....!! 50% goedkoper!
Maar dat zal dan wel de bonus aanbieding zijn met vertoon van de QR code op je mobiele telefoon waaruit blijkt dat je "vriend van The Jukebox Jive" bent.
En als je al langer lid bent krijg je ook nog extra plakzegels waarmee nog veel meer mooie produkten te verkrijgen zijn, vooral samen met alle ING punten welke op mijn conto staan.
Dit alles kan ook heel makkelijk worden verrekend met D.E.punten en/of oude kinderpostzegels....

Geef mij maar "Het snoepje van de week"

Hoi,

rob

--