19" "monitor" versterkertjes (Aangeboden)

door Ad Zijlmans @, Made, 22-06-2026, 18:16 (1 uur en 44 minuten geleden) @ maarten1

Hoi Maarten,

Ja die heb ik gestuurd. Kun je mij een mail sturen via het envelopje?
Als die wel aankomt dan heb ik je email adres.

Zo niet dan bedenken we iets anders..

M.vr.gr.
Ad Zijlmans


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum