Was een groot merk ! (Algemeen)

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 23-06-2026, 17:35 (5 uur en 3 minuten geleden)

Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

Was een groot merk !

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-06-2026, 20:27 (2 uur en 11 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.

Was een groot merk !

door soundman2 ⌂ @, Wouw, 23-06-2026, 21:42 (56 minuten geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door soundman2, 23-06-2026, 21:43

Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.

Gegenereerd ;-)

Was een groot merk !

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 23-06-2026, 21:50 (48 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Bedankt voor het delen, Tony.

Ik ben nog steeds zeer content met m'n Nakamichi Dragon. Een geweldige cassette recorder en speler. Eerder dit jaar heb ik 't apparaat bij Tom van der Hoff laten nakijken en afregelen. Een genot om te luisteren naar de ervaringen van Tom, die niet meer de jongste is, maar nog steeds een zeer enthousiaste en gedreven Nakamichi expert is.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben

powered by my little forum