Was een groot merk ! (Algemeen)
Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s
--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand
Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s
--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand