Was een groot merk ! (Algemeen)

door A. Ouwehand @, Amersfoort, 23-06-2026, 17:35 (3 uur en 51 minuten geleden)

Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s

--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand

Was een groot merk !

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-06-2026, 20:27 (59 minuten geleden) @ A. Ouwehand

Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.

powered by my little forum