Was een groot merk ! (Algemeen)
Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.
Complete draad:
- Was een groot merk ! -
A. Ouwehand,
23-06-2026, 17:35
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27
- Was een groot merk ! -
soundman2,
23-06-2026, 21:42
- Was een groot merk ! - Maarten Bakker, 23-06-2026, 23:30
- Was een groot merk ! -
soundman2,
23-06-2026, 21:42
- Was een groot merk ! -
BenM,
23-06-2026, 21:50
- Was een groot merk ! - ruudam, 23-06-2026, 23:17
- Was een groot merk ! -
Maarten Bakker,
23-06-2026, 20:27