telfoon vraag (Algemeen)

door johan @, Waalwijk, 24-06-2026, 16:47 (6 uur en 28 minuten geleden)

goede midag, ik heb een vraag over mijn telf
de Galaxy a26 5
zit daar een audio of wel hoofd telfoon aan sluiting
uitgang op als zo is welke pug ingang of stekker is het
groetjes. Johan..ww..

telfoon vraag

door hanswal @, Hoorn, 24-06-2026, 18:04 (5 uur en 11 minuten geleden) @ johan

zit daar een audio of wel hoofd telfoon aan sluiting

Johan,

Zoals bij veel moderne modellen zit er geen minijack [3,5mm] aansluiting op. Een hoofdtelefoon of oordopjes kan je aansluiten met bluetooth.

Hans

--
scoper apestaart quicknet punt nl

telfoon vraag

door Anton van den Oever @, Hazerswoude-dorp, 24-06-2026, 20:29 (2 uur en 46 minuten geleden) @ hanswal

Zoals bij veel moderne modellen zit er geen minijack [3,5mm] aansluiting op. Een hoofdtelefoon of oordopjes kan je aansluiten met bluetooth.

Of via de USB-C
m.vr.gr.
Anton van den Oever

powered by my little forum