Philips pm3200 hulp gevraagd (Toestel of techniek)
hoi...
ben eens gaan onderzoeken...
voeding lijkt ok, spanningen komen nu dicht in de buurt van wat gegeven is...
dan eens de andere print,het Y gedeelte...
dan kom ik op een probleem, de gegeven spanningen ,niet eens in de buurt...
de "uitgangen"naar de buis zou een spanning moeten hebben van 24.....84v, waarschijnlijk ook afhangkelijk van de y pos. knop.
maar blijft op ongeveer 25.5.....26.8V en 79,5....84 V als ik aan knop Y draai
heb 2 transistors die beginnen bijna te gloeien...(TS44 en TS46) bij uitgang (Y-DEFL)van 25,5....26,8V.
maar om achter de print te komen is wel een uitdaging....(keer doen als temp. wat minder is)
toestelletje moet dan bijna helemaal uit elkaar..
![[image]](images/uploaded/202606261359146a3e85b282f38.jpg)
![[image]](images/uploaded/202606261359386a3e85ca0a5aa.jpg)
![[image]](images/uploaded/202606261359596a3e85df69201.jpg)
als er nog tips zijn, graag..
m.v.g. maarten
Complete draad:
- philips pm3200 hulp gevraagd -
maarten1,
23-06-2026, 21:54
- philips pm3200 hulp gevraagd - Maurice, 23-06-2026, 22:04
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
loek,
24-06-2026, 15:50
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
maarten1,
24-06-2026, 18:38
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
soundman2,
24-06-2026, 19:09
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
maarten1,
26-06-2026, 16:03
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
Maurice,
26-06-2026, 18:02
- Philips pm3200 hulp gevraagd - maarten1, 26-06-2026, 19:06
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
Maurice,
26-06-2026, 18:02
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
maarten1,
26-06-2026, 16:03
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
soundman2,
24-06-2026, 19:09
- Philips pm3200 hulp gevraagd -
maarten1,
24-06-2026, 18:38