Kleinste trinitron TV van SONY (Algemeen)
Dit is toch echt AI.
Let ook op het ''typenummer'' op het doosje wat is geblurd (ik heb het rood omcirkeld)
Je weet tegenwoordig op YouTube niet meer wat echt is en nep.
HIER de link naar het short YouTube filmpje.
![[image]](images/uploaded/202608261001196a8eb96f9f421.jpg)
Wel knap gemaakt, dat wel.
De kleinste trinitron TV is toch echt de KV-4000, (rood omcirkeld in mijn collectie).
![[image]](images/uploaded/202608261009056a8ebb419d55b.jpg)
Zomaar.
Hans
--
Hans van Kampen
Kleinste trinitron TV van SONY
De oplossing is om massaal op "Do not recommend this channel" te klikken bij dit soort slop.
Inderdaad Maarten.
Overigens viel mij nu pas op dat het helemaal links onderin keurig is aangegeven dat dit AI is maar dat terzijde.
![[image]](images/uploaded/202608261050236a8ec4ef06e30.jpg)
--
Hans van Kampen
Je kunt het ook zien aan dat het niet helemaal consequent is. Een echte TV, hoe klein of groot ook, zou altijd weer passen in de doos waar hij net uit komt. Deze is inmiddels groter dan de doos.
Wel heel grappig gemaakt.
Bij het verwijderen van de schuimfolie veranderd de TV van model. Opeens zijn de kanaalkiezers verdwenen.
Ja, en als de doos net open gaat zit het schuimfolie niet om het toestelletje nadat het bovendeel schuim is verwijderd en meteen erna zit het er ineens omheen.
--
Hans van Kampen
Met dat laatste ben ik het zonder meer eens. Grappig gemaakt, 10 jaar geleden was dat leuk, nu is dat helaas een symptoom van wat er allemaal mis is met het internet.