Service manual van PM 5508 (Gezocht)

door henkk56 @, 21-12-2017, 09:55 (2321 dagen geleden)

Kan iemand mij misschien nog aan een service manual van deze blokkendoos helpen?
De bijbehorende handleiding heb ik wel.
Op de site van de nvhr staat wel een service manual maar die is grotendeels onbruikbaar.(Die nvhr stempel kunnen ze wel weglaten,je kan zo wel zien waar deze vandaan komt.)
[image]

Henk

Service manual van PM 5508

door soundman2 @, Wouw, 21-12-2017, 10:16 (2321 dagen geleden) @ henkk56

Hier staan ook nog schema's, geen complete docu
http://www.philipsradios.nl/Schemas/overig/Philips%20PM5508.pdf
Wel beter leesbaar. De schema's bij de NVHR ondergaan een bewerking, waar ze niet echt beter van worden.
RMORG heeft hem wellicht ook en daar kun je ook als niet lid downloaden, maar voor een complete doc ben je wel een paar dagen onderweg.

Service manual van PM 5508

door henkk56 @, 21-12-2017, 11:14 (2321 dagen geleden) @ soundman2
Gewijzigd door henkk56, 21-12-2017, 11:16

Deze schema's staan in de handleiding,dat is ook alles wat ze bij rmorg hebben,in de echte documentatie staan scoopbeelden en spanningen,maar bij de nvhr versie is dat totaal onleesbaar.
En electrotanya heeft gewoon dezelfde|-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-(
|-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-( |-(

Henk

Service manual van PM 5508

door soundman2 @, Wouw, 21-12-2017, 11:18 (2321 dagen geleden) @ henkk56
Gewijzigd door soundman2, 21-12-2017, 11:25

Daarom heb ik deze keer Elektrotanya niet doorgegeven. Op de eerste bladzijde die als voorbeeld zichtbaar is zag ik al dat het jatwerk was. Overigens wie jat ze niet:-D

Staat hij ook niet in de schematheek van T. Hultermans?
http://www.schematheek.eu/

FSM heeft hem ook niet (Wil Manshande)
http://freeservicemanuals.info/nl/servicemanuals/?search=pm5508&brand=Philips&csrfmiddlew...

Service manual van PM 5508

door Marbel @, Hoorn N-H, 21-12-2017, 14:12 (2321 dagen geleden) @ soundman2

Je kunt Wil Manshande wel een mailtje sturen met de vraag
of hij 'm op de plank heeft liggen en dus nog niet ingescand.

Bram

Service manual van PM 5508

door soundman2 @, Wouw, 21-12-2017, 14:17 (2321 dagen geleden) @ Marbel

Als hij hem heeft, staat het typenummer wel op de site, met de vermelding erbij dat hij (nog) niet online staat of gedigitaliseerd is. In dat geval kun je een aanvraag doen.
Komt het typeno niet voor de dag, dan heeft hij hem waarschijnlijk niet.

Service manual van PM 5508

door andre cleeren @, 24-12-2017, 17:53 (2318 dagen geleden) @ henkk56

Kan iemand mij misschien nog aan een service manual van deze blokkendoos helpen?
De bijbehorende handleiding heb ik wel.
Op de site van de nvhr staat wel een service manual maar die is grotendeels onbruikbaar.(Die nvhr stempel kunnen ze wel weglaten,je kan zo wel zien waar deze vandaan komt.)
[image]

Henk

Ik heb dit toestel ook nog staan met de handleiding en het schema; als je wilt kan ik het in de loop van de komende week inscannen en doormailen
André Cleeren
reageren via mail:
cleeren.desmet@gmail.com

powered by my little forum