Gratis TV documentatie (Aangeboden)

door Wil P † @, Einighausen, 11-08-2011, 11:49 (4663 dagen geleden)

Aangeboden:

Tv + videorecorder documentatie, hele verhuisdoos vol!

Voornamelijk Philips KTV vanaf de eerste buizen toestellen tot en met de K40 serie.
Zit ook nog wat Blaupunkt en andere dingen bij.

Prijs: Gratis

Vanwege gewicht alleen afhalen en wel in omgeving Sittard (Zuid-Limburg).

Moet vóór a.s. Dinsdag zijn afgehaald, anders gaat het spul jammer genoeg met het oud papier mee.


[image]


[image]

Groeten, Wil

Gratis TV documentatie

door Jampie, 11-08-2011, 15:23 (4662 dagen geleden) @ Wil P †

als u het wilt verzenden heb ik er wel belang bij.

jan

Gratis TV documentatie

door Wil P † @, Einighausen, 11-08-2011, 16:54 (4662 dagen geleden) @ Jampie

als u het wilt verzenden heb ik er wel belang bij.

Hallo Jan,

De doos weegt 25 kg.
Ik voel er weinig voor zo,n gewicht naar een postagentschap te slepen.

Groeten, Wil

Gratis TV documentatie

door Jampie, 11-08-2011, 17:02 (4662 dagen geleden) @ Wil P †

Tja helaas:-(
Begrijpelijk.

Gratis TV documentatie

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 12-08-2011, 07:59 (4662 dagen geleden) @ Wil P †

Hallo Wil,

Ik heb alleen belangstelling voor de map met de Grundig video schema's, de rode map links op de eerste foto.

Is er mogelijkheid dat je dit kan versturen, onkosten worden uiteraard vergoed.

Groet, Marcel van Grinsven

Gratis TV documentatie

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 12-08-2011, 18:47 (4661 dagen geleden) @ Wil P †
Gewijzigd door Maarten Bakker, 12-08-2011, 18:51

Ik vraag me af of er bij de oude KTV-schema's ook wijzigingsbladen en andere extra's zitten, en of er ook de nodige toestelbladen bij zijn. Dat zou het nog iets interessanter maken (maar ik sowieso nog steeds niet helemaal compleet). Probleem voor mij is ook even de afstand, 200km heen en 200km terug. Ik moet een dezer dagen nog wel een ritje naar het zuiden ondernemen (Marcel, ik mail je binnenkort wel even, heb hier natuurlijk nog spullen voor je staan) waardoor de afstand kleiner zou zijn en de rit voor mij interessant genoeg... Alleen dat zal niet voor dinsdag lukken.

Misschien valt er wat te combineren, de Grundig videoschema's kan Marcel overnemen, de Philips videoschema's hebben niet direct mijn interesse want zal ik vrijwel allemaal wel hebben.

Gratis TV documentatie

door Jampie, 13-08-2011, 08:26 (4661 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Mocht je ze krijgen degeen die jij dan dubb:-P el hebt kan ik die dan overnemen?

Gratis TV documentatie

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 13-08-2011, 10:09 (4661 dagen geleden) @ Jampie

Ja natuurlijk.

Gratis TV documentatie

door Wil P † @, Einighausen, 14-08-2011, 09:23 (4660 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Aan ieder die gereageerd heeft allereerst mijn excuses voor de late reactie.
Heb momenteel last van een chronisch tijdgebrek.
Dit weerhoud mij er ook van de documentatie door te spitten op wat er precies in zit.
Ik vraag daar begrip voor.

Aan Maarten:

Heb je niemand in mijn omgeving die de spullen kan komen ophalen?
Als ik zeker weet dat ze gehaald worden kunnen ze nog tot volgend weekend hier blijven liggen.
Daarna moeten ze echter weg zijn!

Aan Marcel:

De Grundig video schema's passen niet door de brievenbus, zelfs niet als ik ze uit de map haal.
Ze zouden dus als pakket verzonden moeten worden.
Maar als Maarten eventueel het hele pakket neemt kun je misschien iets met hem regelen?

Vriendelijke groeten, Wil

Gratis TV documentatie

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 14-08-2011, 17:29 (4659 dagen geleden) @ Wil P †

Hallo Wil,

Als Maarten niet naar Sittard komt, dan mag je de Grundig video schema's wel als pakket versturen. Ik heb hier een paar Grundig video's staan, dus schema's komen wel een keer van pas. Ik zal een mail naar Maarten sturen over hoe en wat.

Groet, Marcel

Gratis TV documentatie

door Wil P † @, Einighausen, 14-08-2011, 17:52 (4659 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

Als Maarten niet naar Sittard komt, dan mag je de Grundig video schema's wel als pakket versturen. Ik heb hier een paar Grundig video's staan, dus schema's komen wel een keer van pas. Ik zal een mail naar Maarten sturen over hoe en wat.


OK Marcel,

Ik haal die map alvast uit de doos.

Groeten, Wil

Gratis TV documentatie

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 15-08-2011, 10:47 (4659 dagen geleden) @ Wil P †

Alle begrip, ik ben zelf ook bekend met tijdgebrek. Ik heb je een mail gestuurd.

Gratis TV documentatie is afgehaald!

door Wil P † @, Einighausen, 18-08-2011, 16:31 (4655 dagen geleden) @ Wil P †

[ Geen tekst ]

powered by my little forum