Gezocht 2SC1116A (Algemeen)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 02-02-2019, 19:37 (1904 dagen geleden) @ soundman2
Gewijzigd door Maarten Bakker, 02-02-2019, 19:55

Zie mijn andere antwoord. Als ik het goed lees biecht je nu op dat je een fout antwoord hebt gegeven omdat je geen zin had 1) om het typenummer van de versterker te vragen en 2) om de specs van de te vervangen transistor op te zoeken? Dan is het natuurlijk nog minder werk om het antwoord ook achterwege te laten.

Let wel, ik ben het er volkomen mee eens dat een typenummer liefst standaard vermeld moet worden (zelfs al was het hier niet hessentieel omdat het sowieso geen goed gebruik is om een 'lichtere' transistor als vervanger te nemen), foute informatie is iets dat altijd en op elk forum wel voorkomt (en als het op gaat vallen reageert er meestal wel iemand - mij viel het op toen Maurice ook over de 2N3055 begon en 2 keer fout advies zonder weerwoord is vervelend voor degene die het opvolgt) en opbiechten is altijd goed dus ik laat het bij een reactie op persoonlijke titel.

En bij herlezing denk ik... de maat van de "spijker" was gewoon gegeven, en waar hij in moest ook (merk en omschrijving, liefst met typenummer, opzich ontbrak dat laatste maar "liefst" is geen harde verplichting). Dus geen nut voor de lange discussie waar je aan refereerde en tevens zelf begon.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum